News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Postaa kuva autostasi

Started by Masa, Mon 03.07.2006 14:46:40 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MayDay84

#350
Quote from: unikeko on Fri 05.09.2008 19:08:28 (UTC+0300)
Quote from: koppis on Fri 05.09.2008 11:28:16 (UTC+0300)
Quote from: jp77 on Wed 03.09.2008 20:24:24 (UTC+0300)
Quote from: pete1 on Wed 03.09.2008 20:23:10 (UTC+0300)
Quote from: MayDay84 on Sun 31.08.2008 20:05:16 (UTC+0300)
Ei ole autoa, vain ooppeli :sorry:
http://i97.photobucket.com/albums/l206/eddison84/My%20Opel/IMG_4278.jpg
http://i97.photobucket.com/albums/l206/eddison84/My%20Opel/IMG_4279.jpg
http://i97.photobucket.com/albums/l206/eddison84/My%20Opel/MV67.jpg

OOPPELI  :drool: ja kutos koneella vielä  :drool:

Viimeisiä takaveto-ooppeleita toi Omega, tai ns. normi-ooppeleista.  :think:
Tuohan on vielä auto kun pyörät vetää oikeesta päästä :jepso: vanhemmissa tuommosissa ei taida nivelet olla kovin kestäviä ja pikku sähköhäirää löytyy
onkos tullu tulkintavirhe   :think:

Ooppelilta aikanaan todettiin, että näin raskasta autoa ei kannata valmistaa etuvetona, koska etupään nivelet joutuisivat liian koville, jos eturenkaat ohjaisivat ja välittäisivät voiman tiehen.
Ei mitään autoa kannata rakentaa etuvetona :nono: ja tuo kutos konekin on vähän häpeä vielä kahdeksaisen rinnalla :kahvi:
aina saa kun ei kävele kädet munissa....

paavo

Quote from: MayDay84 on Sat 06.09.2008 22:44:53 (UTC+0300)
Ei mitään autoa kannata rakentaa etuvetona :nono: ja tuo kutos konekin on vähän häpeä vielä kahdeksaisen rinnalla :kahvi:
Niin se kai sitten on :drag:

unikeko

mitähän meijän rahtarit miettis ku isäntä sanois, "ostettii sitte uus auto, se tulee sulle, se on sitte etuveto"  :lach:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

kenny

Hyvin on etuvedot itsellä toiminut tähän asti   :kahvi:
Jos vaihtaa täytyy, niin toinen vaihtoehto on neliveto   :jees:   

Ihan sillä periaatteella että vanhaa autoa en huoli, takavetoja ei tehdä tänäpäivänä kuin muutamalla merkillä.
Amerikkalaista autoa enkä pemaria huoli itselleni ikinä, eikä niihin kalleimpiin merkkeihin (moottori takana) ole varaa.   :kahvi:

unikeko

eipä noilla jenkeilläkään enää hirveen montaa takavetoo ole
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

paavo

Vito muuttui takatuuppariksi, eivät saaneet kestämään etuvedon kilkkeitä.

Voitte kokeilla heittää vasaraa varsi edellä, miten luulette kulkevan?

PajakkiVasseli.com

Quote from: kulli paavo on Sun 07.09.2008 13:20:23 (UTC+0300)
Vito muuttui takatuuppariksi, eivät saaneet kestämään etuvedon kilkkeitä.

Voitte kokeilla heittää vasaraa varsi edellä, miten luulette kulkevan?
hyvä vertaus  :lach: :lach:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

MayDay84

Pakilla ajettavat, nou tänx :nope: juuri samaa kuin mainittu vasaran nakkaus kahva edellä tai haitari edellä puuhun meno ::smoke
aina saa kun ei kävele kädet munissa....

unikeko

ja kun pohtii...
Etuvedossa vetarit on yleensä erimittaset, ja toisella puolella peukalon vahvunen, ja toisella pikkusormen vahvunen...
verrataan takavetoon...

Vetarit molemmin puolin saman mittaset, ja ei nyt ihan ranteen paksuset. Kardaani onkin sitten ranteen paksunen...

kumpikohan kestää paremmin  ::nsmoke
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

paavo

Kaiketi vetovoiman siirto pitemmälle vaatii massiivisemman akselin. Lähellä vääntö on pienempi.
Se on huomioitu jopa vetarin paksuudessa askin sijoituksen suhteen.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview