Postaa kuva autostasi

Started by Masa, Mon 03.07.2006 14:46:40 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Diver

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Terza-82

Täälläkin yks Ooppelin mollaaja sanoi joskus ettei IKINÄ ostaisi Fiiattia mut nyt on jo toinen peräkkäin menos     :lach:
Ei oo häpee olla nopee, ei ees sängys 
Teki mitä vaan, aina tulee sanomista

paavo

Pokerface

paavo

Mustis

Quote from: paavo on Sat 17.01.2009 21:44:06 (UTC+0200)
Ducato kävi mielessä keväällä :okahvi:

Meilä on työmaalla lavamalli käytössä. Olis kiva tietää mille mikkihiirelle/hessuhopolle se ducaton kuskinjakkara on suunniteltu. Mä olen 176 pitkä ja valun siitä penkistä jatkuvasti lattialle. Ajo-ominaisuudethan siihen on kopioitu suoraan kuussatasesta fiiatista; ihan kuin ajaisi saippuapalaa mehupillillä. Ehkä siihen vaikuttaa epämääräiset ylikuormatkin lavalla, mutta silti. Kääntösäde reippaassa etuvetopakussa on lentokoneen luokkaa. Kiva ajella tehtaassa sisällä, kun ei meinaa kääntyä.

PerseVän VeREvvÄÄ!
:notworthy: :huraa: :notworthy:

paavo

Jaaha :lach:
Hyvät arviot heitit, eipä toi ransittikaan ollut kehuista huolimatta ajettava ennen kunnon rengastusta. nyt se on riittävän hyvä, mutta hiukan heikompi Transportteriin verrattuna.

unikeko

Quote from: Mustis on Sat 17.01.2009 23:37:58 (UTC+0200)

Meilä on työmaalla lavamalli käytössä. Olis kiva tietää mille mikkihiirelle/hessuhopolle se ducaton kuskinjakkara on suunniteltu. Mä olen 176 pitkä ja valun siitä penkistä jatkuvasti lattialle. Ajo-ominaisuudethan siihen on kopioitu suoraan kuussatasesta fiiatista; ihan kuin ajaisi saippuapalaa mehupillillä. Ehkä siihen vaikuttaa epämääräiset ylikuormatkin lavalla, mutta silti. Kääntösäde reippaassa etuvetopakussa on lentokoneen luokkaa. Kiva ajella tehtaassa sisällä, kun ei meinaa kääntyä.

Ducato on ihan hyvä JOS ajaa pitempää matkaa suht hyväkuntosella tiellä, mut toisaalta, meijän firmalla on pari 60-70tkm ajettuu ducatoo,
ja pari 350-450tkm ajettuu sprintterii, kaikki on yhtä hyvässä kunnossa, eli oikeestaan mikään ei toimi  :jees:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

Mustis

Quote from: unikeko on Sun 18.01.2009 13:24:42 (UTC+0200)
Quote from: Mustis on Sat 17.01.2009 23:37:58 (UTC+0200)

Ducato on ihan hyvä JOS ajaa pitempää matkaa suht hyväkuntosella tiellä, mut toisaalta, meijän firmalla on pari 60-70tkm ajettuu ducatoo,
ja pari 350-450tkm ajettuu sprintterii, kaikki on yhtä hyvässä kunnossa, eli oikeestaan mikään ei toimi  :jees:

Töissä jos valita saan niin mielummin lähden ajoon avaimenperänkokoisella iveco kuormurilla (pikkupyörä eurostar). Isrin deluxepenkki ilmasäädöllä antaa sentään ajoasennon määrätä itse ja vempele kulkee suunnilleen suoraan, eikä vemputtele edessuntakasin. Ainoo miinus on kesällä ettei sillä saa ajaa satskua kuten tolla ducatolla. Toisaalta siinä on kyllä rajotin "rikki"  :kez: Osan huonoista ajo-ominaisuuksista selittää telinetavarahäkkien painopisteen nouseminen helposti melkoisen kauaksi lavan pinnasta.

PerseVän VeREvvÄÄ!
:notworthy: :huraa: :notworthy:

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview