News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Joko alkaa helteet riittää

Started by Jii, Wed 08.06.2011 17:51:29 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Siru=

Kyllä tähän tottuis. Muttei tule mieleenkään et menisin ihan suunnitellusti aurinkoaottamaan.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Atomisaattori

Olen tottunut. Otin jo pitkät kalsarit pois jalasta ja ilman paitaa sisällä   :jepso:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Jii

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Memme

Señorita iCola

Quote from: Liekki on Fri 10.06.2011 10:32:23 (UTC+0300)
Olen tottunut. Otin jo pitkät kalsarit pois jalasta ja ilman paitaa sisällä   :jepso:
Hyi helvetti kupongit jalassa  ::osmoke Mie en tykkejä laita vaikka tulis talvisota ja lähtö rajalle :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Jii

Quote from: Lady iCola on Fri 10.06.2011 17:18:20 (UTC+0300)
Hyi helvetti kupongit jalassa  ::osmoke Mie en tykkejä laita vaikka tulis talvisota ja lähtö rajalle :psp:
Sähän olet ku Tamperelaiset tytöt. Vaikka olis 35 pakkasta, niin ulos mennään kalsareissa, eli leggingseissä. Sit valitetaan että, "hyi vittu ku on kylmä, hyi vittu, että mä palelen".

Señorita iCola

Quote from: Jii on Fri 10.06.2011 17:24:36 (UTC+0300)
Quote from: Lady iCola on Fri 10.06.2011 17:18:20 (UTC+0300)
Sähän olet ku Tamperelaiset tytöt. Vaikka olis 35 pakkasta, niin ulos mennään kalsareissa, eli leggingseissä. Sit valitetaan että, "hyi vittu ku on kylmä, hyi vittu, että mä palelen".
Toisinpäin, en käytä legginssejä mutta päällyshousuja kyllä   ::hihsmoke Ainoa asia mikä talvessakin vituttaa on auton putsaaminen lumesta ja jäästä, kylmyys on pukeutumiskysymys enkä oo helppo palelemaankaan, muuten kai pitäisin niitä kalsareita.  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nyyyps

Pitkät kalsarit on mukavat, ku enempi inhottaa että sisäreisien iho pääsee koskemaan toisiaan. Siis yhden jalan iho toista.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview