News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

oo SWE caves 2011

Started by liinalaani, Wed 15.06.2011 20:38:00 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

The Änes

"korreuptiotaattua rahanpaskaa"

Minkälainen on korreuptiotaattu? :blink:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Handuusi

Voisi olla hieman uskottavampaa, jos laittaisit sen linkin Arandan omaan tutkimukseen, etkä flodaisi noita omia kuviasi.

Tuolla on ne laivan tutkimukset, jos joku jaksaa hakea....

http://www.itameriportaali.fi/fi/aranda/aranda_matkat/fi_FI/2011/
Before you can see the light, you must die.

Pirtulainen

Arton lääkitys ja/tai/sekäettä banaani loppu! Nyt saa taas nauraa näitä  :hahaa: Pienennä niitä kuvia pliis, jos osaat? Minä tuossa cu- ja ni-elyssä välillä poikkeavana duunarina koitan väistää niitä kanavasäteitä jotka loikkii sähköä johtavassa ilmassa (?)
Koskaan ei voi onnistua, ei edes ikinä

liinalaani

Quote from: Lady iCola on Mon 29.08.2011 20:43:16 (UTC+0300)
Tuohan on aivan totta että ei tämä menossa oleva kausi mikään erityisen lämmin ole maailmanhistoriassa vaikka sille kuulostaa aina. Vaan ei noissa mitään neljän asteen lämpötilan laskua näy  :jepso:
Mites tuo liittyy ydinvoimaloitten CO2 päästöihin että lämpötilat ei ookkaan noussut, meni vähän ohi?  :psp:
:drool:

- Tuossa kopioimassani L.S. lehtiartikkelissa kerrottiinkin Suomen erityisesti k y l m e n n e e n jo uskomattomat - 4,5C. Mikä ei todellakaan luokkaa -5C keskilämmössämme ole pientä.

- Ydinalan käytännössä a i n o a kauppaamansa YDIN- rakentelun motiivi ON CO2 pitoisuuden alentamisensa. Mille A/ Ei löydy pienintäkään näyttöä! B/ Ydinvoima EI todellakaan 5- kertaa energianegatiivisella fossiiliöljytarpeellaan vähennä CO2 päästöjä! Eli kaikki mitä yudinala esittää lepää nNevan pohjalietteessä JO valmiiksi. D/ Lisäksi ydinenergia on JO 5- kertaa myös kallimpi kilpailevia energioitaan! Jota vielä jokin aika sitten vedätettiin julkisuuteen. Mutta ydinenergian halpuusharhaan ei enää näköjään usko omat/  k u k a a n!))
                        ------------------

** Täällä Apashessa päistään lahoaville POLIiSI-pelleille tietty apetta vaikka tästä. . . :hahaa:

** Videopalautetta rules. . Täältä FB:stamme nyt pois paljastunut netti- Matti-POLIISI näytti ottaneen oikeen perseet seinälle asenteella koko ilmitulonsa? Taisikin olla oikeen "illumiMATTI koko Vt-nettimiliisimme!)

Subject: Väliin kysymystä videon hiteistä

> Onko videolla siis yhteensä 40000 hittiä eri paikat yhteenlaskettuna,
> kun minä näin vain 26 tuhatta ja risat?

* OLI!. . Aikasten ttymäkkä HITTIEn määrä mitä?)

* Itse asiassa POLIISIT riehuneet aiheesta ihan apinana niin FB:ssä kun mm. US- blogeissakin. . .) Interpol pommittaa SUPO ukkoja niin paljon, että jopa Halosen ja YK:n johtajiakin vahtaavat POLIISIT vetää lehtitiedoin stressattuna päivästä toiseen yli 3%% kännissä!)))
>
> Aika dramaattinen kartta, johon oli vedetty viivat
> uraanikaivoshankkeiden kohdalle. Kuvaeditaatio ei näyttänyt sinun
> käsialaltasi, tekikö sen joku muu?

*Tein Paintilla APU:n alkuperäisestä. On tosiaan mulle outoa "tyyliä kyllä". Pistän tuohon alle malliksi millaista palautetta POLIISIT pistää videoista!)) hemmetti VIE ETTÄ niitä sapettaa SIRKKELNÄ!))
                            -----
Subject: Jopas on kiivasta

Hei

Tämä olli wartiainen on ollut pitkään vauhdissa, niin etten ole niitä kommentteja käynyt lukemassa, mutta nyt kävin tuon alla olevan katsomassa.
Mikä sitä oikein vaivaa? Se on aina tuota tasoa jos ei kurjempaakin sen kirjoitukset.

A. . .

*Aivan h u i p p u tärkeä tieto taas mulle A. . .

*On hyvin, h y v i n mielenkintoista , että POLIISI vetää kokaeriään nenään kun lukevat ja katselevat juttujani! Tällainen avokatatoninen hyperventilointi jutuistani voi tietää v a i n sitä, että INTERPOL tykittää koko ajan Suomen SUPOA siitä, etteivät saa juttujani ruhjottua pois.))

* Mielenkiintoista tosiaan on nyt se m i k s i poliisit ei enää haukukkan mua "siivoojaksi". EKAN kerran mua on muuten poliisit tituleeranneet kortilukijoitten korjaajaksi. Eli r o i m a arvoni ylennys!) Eli POLISIEN silmissä statukseni noussut ihan kohisten.)  :mosh:

30.8.2011 18:13 olli wartiainen
0 pistettä
Edelleenkään Artoa ei vainoa kukaan muu kuin hän itse.

Sinähän muuten sanoit, ettet harrasta sensuuria.

Arton jutut on todistettu huuhaaksi vaikka kuinka monella palstalla.
Jos sinä haluat häntä uskoa, se on oma asiasi.

Arto ei ole tiedemies, vielä vähemmän geologi. Jos tituleeraat tiedemieheksi kulkukorttien lukulaitteiden korjaajaa, ota selvää asioista.

Ps. copy/pastea osaavat käyttää muutkin kuin sinä ja idolisi.

Voit lukea kommentin osoitteessa
http://henrilentonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/81611-kemikaalivanat-salaliittoteoriasta-faktoiksi#comment-1115842

*** Öö. . koskahan tää makeesti maatuileva "kokaOlli" vetäsee ö v E r I T  virkakuormistaan. . ? :dance2: :dance2:

Handuusi

Quote from: liinalaani on Wed 31.08.2011 10:31:59 (UTC+0300)
Quote from: Lady iCola on Mon 29.08.2011 20:43:16 (UTC+0300)
Tuohan on aivan totta että ei tämä menossa oleva kausi mikään erityisen lämmin ole maailmanhistoriassa vaikka sille kuulostaa aina. Vaan ei noissa mitään neljän asteen lämpötilan laskua näy  :jepso:
Mites tuo liittyy ydinvoimaloitten CO2 päästöihin että lämpötilat ei ookkaan noussut, meni vähän ohi?  :psp:
:drool:

- Tuossa kopioimassani L.S. lehtiartikkelissa kerrottiinkin Suomen erityisesti k y l m e n n e e n jo uskomattomat - 4,5C. Mikä ei todellakaan luokkaa -5C keskilämmössämme ole pientä.
Tarkoitatko tuota 1000v, vai 18000v karttaa?
Kummassakaan ei ole tapahtunut ydinvoimaloiden aikana neljän asteen heittoa.

> Aika dramaattinen kartta, johon oli vedetty viivat
> uraanikaivoshankkeiden kohdalle. Kuvaeditaatio ei näyttänyt sinun
> käsialaltasi, tekikö sen joku muu?

*Tein Paintilla APU:n alkuperäisestä. On tosiaan mulle outoa "tyyliä kyllä". Pistän tuohon alle malliksi millaista palautetta POLIISIT pistää videoista!)) hemmetti VIE ETTÄ niitä sapettaa SIRKKELNÄ!))

Nyt paljastit sen itse, että piirrät nuo "viralliset" karttasi itse.
Vituttaako kun puhuit itsesi taas kerran pussiin?                         

Subject: Jopas on kiivasta

Hei

Tämä olli wartiainen on ollut pitkään vauhdissa, niin etten ole niitä kommentteja käynyt lukemassa, mutta nyt kävin tuon alla olevan katsomassa.
Mikä sitä oikein vaivaa? Se on aina tuota tasoa jos ei kurjempaakin sen kirjoitukset.

A. . .

*Aivan h u i p p u tärkeä tieto taas mulle A. . .

*On hyvin, h y v i n mielenkintoista , että POLIISI vetää kokaeriään nenään kun lukevat ja katselevat juttujani! Tällainen avokatatoninen hyperventilointi jutuistani voi tietää v a i n sitä, että INTERPOL tykittää koko ajan Suomen SUPOA siitä, etteivät saa juttujani ruhjottua pois.))

Mielenkiintoista tosiaan on nyt se m i k s i poliisit ei enää haukukkan mua "siivoojaksi". EKAN kerran mua on muuten poliisit tituleeranneet kortilukijoitten korjaajaksi. Eli r o i m a arvoni ylennys!) Eli POLISIEN silmissä statukseni noussut ihan kohisten.)  :mosh:

30.8.2011 18:13 olli wartiainen
0 pistettä
Edelleenkään Artoa ei vainoa kukaan muu kuin hän itse.

Sinähän muuten sanoit, ettet harrasta sensuuria.

Arton jutut on todistettu huuhaaksi vaikka kuinka monella palstalla.
Jos sinä haluat häntä uskoa, se on oma asiasi.

Arto ei ole tiedemies, vielä vähemmän geologi. Jos tituleeraat tiedemieheksi kulkukorttien lukulaitteiden korjaajaa, ota selvää asioista.

Ps. copy/pastea osaavat käyttää muutkin kuin sinä ja idolisi.

*** Öö. . koskahan tää makeesti maatuileva "kokaOlli" vetäsee ö v E r I T  virkakuormistaan. . ? :dance2: :dance2:

Eikö tuo muka pidä paikkaansa?

Sinähän olit kulkukorttilukijoiden korjaaja.

Vaikka tuolla sinua tituleerataan "tiedemieheksi", "ydinfyysikoksi" ja myös "geologiksi".
Missä olet saanut koulutuksen, ja mikä tiedeyhteisö tunnustaa sinut tiedemieheksi?

Ps. koska olet viimeksi käynyt lääkärissä?

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Handuusi

Quote from: LeX on Wed 31.08.2011 11:27:05 (UTC+0300)
http://en.wikipedia.org/wiki/Chemtrail_conspiracy_theory

Aivan, sama suomeksi.
Ensimmäinen lause:

"Käsitykset lentokoneiden ilmaan suihkuttamista kemikaalivanoista (englanniksi chemtrail) ovat salaliittoteorioitalähde?, joiden mukaan jokin taho tarkoituksella ja salassa levittää huomattavia määriä kemikaaleja ilmakehään."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kemikaalivana

Cesium

Miten Arton ylijäämäneutroniteorian mukaan syntyy Cs-137?

Susey

Miksei Arton bansku kestänyt tuon pidempään? Koska avaruusoliot? :psp:

Kastori

koska Arto on SUPO ja tarvii oikeutensa saadakseen valvoa meitä tavallisia tallaajia..

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview