Yleistä tablettitietokoneista.

Started by Jarre, Thu 18.08.2011 19:50:31 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarre

Kyllä se pitää kattoa se noksunkin tabletti kun tulee. Voipi vaan olla että menee aika hintavaksi, tuossa kun on aika kivaan hintaan melkein kaikki ominaisuudet mitä tabletista tarttee.  :think:

Mä vaan luulen että noksun pääkilpailija tuossa on iPad joten 10'' ruutua varmaan kauppaavat, joten kokokaan ei oo yhtä näppärä kuin tuossa nexusessa.  :think:
Tosin toivon että yllättävät positiivisesti, tuo noksu kun osaa raudan valmistuksen ni on kyllä mielenkiintoinen, keskiviikkonahan nähdään uudet julkistukset, tai paikallista aikaa Torstai yönä  ::hihsmoke
Carpe Natem

Señorita iCola

Tietynlainen merkkifanaattisuus pitää tiellä elämässä  :psp:
Ja tosiaan kun nyt taas saa skipattua yhden Windows sukupolven kun hyppää Vistasta kasiin niin ois ehkä ihan järkevää ostaa tabletti läppärin sijasta, hinta on lähes sama ja Win8 ei enää oikein hiirikäyttis ole. Suomessa kun on muotia haukkua Nokia/windowstuotteet pystyyn niin ihan vittuillessaan vaikka ostan, kaikki ko. valmistajien tuotteet mitä oon omistanut on tähän mennessä on toimineet ongelmitta.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Jarre

Mä ostan kyllä tabletin, mut pitää kattoa mikä sopii mulle parhaiten. toi 10'' on vähän liian iso pelkäksi tabletiksi  :jees:
Carpe Natem

Señorita iCola

Sen mukaanhan se on katsottava mitä tarviaa. Hupelimessa kun on reilun neljän tuuman näyttö niin ei kai sitä alle kymppiä itse kehtaa ostaa, varsinki kun tietokoneen sillä korvaa.

Jarre

Mulla on kotokone mitä käytän tietokoneena, kännykkä on se mikä on kun seuraavakin tulee olla lumia mut toi olis se välimalli kun reissaa ja liikuskelee ulkona  :think:

7-8'' tabletti olis helpompi kanniskella mukana repussa tai laukussa. 10'' on jo vähän isohko  :jees:
Carpe Natem

Señorita iCola

Onhan tuota saanut 15" läppäriäkin mukana kaikkialle mihin tarviaa, tuohon verraten jo aika pieni 10"  :jepso:

Jarre

Nin, mie lähinnä ajattelen että kiikuttaa mukana kun yleensä liikkuu ulkona. Kyllä nyt reissuun ottaa mukaan minkä kokosen läppärin tahansa  :jees:
Carpe Natem

paavo

Tällaista tyrkyttävät minulle

Huippu-uutuus tabletin työhön ja opintoihin

Bluebiit Slim 3G tabletilla olet yhteydessä verkkoon kaikkialla.
Tabletin puhelimen, bluetoothin, langattoman verkon sekä 3G-ominaisuuksien saumaton yhteistyö mahdollistavat tehokkaan työnteon sekä viihtyvyyden tavoilla, jossa vain oma mielikuvituksesi on rajana.

Voit katsoa elokuvia autossa, hoitaa kaikki sähköpostit ja tärkeät asiat mökillä, matkoilla ja missä vain. Pidät helposti yhteyttä esim. Skypellä ja järjestät vaikka videokonferenssin tärkeiden ihmisten kanssa.

Tämä erittäin kevyt ja ohut uutuus on arvostelijoiden mielestä kaunein koskaan valmistettu tablet.

Tabletit yleistyvät nyt hurjaa vauhtia. Nyt on paras tilaisuus päivittää yritys ja itsensä tabletien kärkijoukkoon tällä huikealla 7-tuumaisella Bluebiit Slim 3G:lla.
Nyt haluammekin tarjota teille upean mahdollisuuden hankkia 1-2 testilaitetta yrityksellenne suoraan valmistajalta tukkuhintaan, kun annatte samalla palautetta tuotteesta. Kerro meille etenkin käyttökohteet niistä lukemattomista mahdollisuuksista, joita tämä uskomaton tablet tarjoaa.
   Huippuominaisuudet
Käyttöjärjestelmä: Android 4.0
Prosessori: A10 Allwinner chip, ARM Cortex A8 1GHz core (MAX 1.5GHz)
Näyttö 7.0 " kapasitiivinen 5 pisteen kosketusnäyttö 800*480  16:9
Bluetooth: Kyllä
Wifi: Kyllä
3G: Kyllä
GPS: Ei
Kaikki yleisimmät video-, kuva- ja ääniformaatit
Liitännät: SIM-kortti, Micro SD, Micro USB, mini HDMI, 3.5mm jack kuulokkeille, mikrofoni, laturi
Hinta vain 186,20eur (alv 0%), norm. 381e
Kokonaisuuteen sisältyy:
- Bluebiit Slim 3G tablet 7"
- Q16 Bluetooth handsfree
- Kantolaukku tabletille

> LUE LISÄÄ JA TILAA TUOTE

OSTO-OHJEET: Tilaa 1 kpl alekoodilla SLIM0812 ja 2 kpl SLIM20812. Alekoodi syötetään alekuponki-kenttään tilausprosessin lopussa. Toimituskulut 8,90e.

Testituotteita rajattu määrä. Kampanja-aika 1.9.2012 saakka.
Toimitusaika on 2-3 viikkoa.

Jarre

Toi hinta on hyä. Ehkä kantsis koklaa. Jos toi 7'' sopii ittelle ni toi näyttää aika hyvältä.
Muutama huomio:
- Arm-prossut on enempi puhelimien prossuja, joten voi olla jonkun verran tahmainen kun vertaat sun ipadiin
- hyvät liitännät, 3g, BT, ja wlan valmiiksi, toi 3g varsinkin on isohko etu  :jees:
- "huono" näytön tarkkuus
Carpe Natem

paavo

En minä tuohon tartu, on jo tarpeeksi laitteita.
Mutta on tuo sen verran edullinen että luulisi jonkun tarttuvan tarjoukseen.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview