Yleistä tablettitietokoneista.

Started by Jarre, Thu 18.08.2011 19:50:31 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Baz

Quote from: Jarre on Fri 05.10.2012 13:10:03 (UTC+0300)tosin tuossakin häirittee se pikkuasia että ei oo ees 3g yhteyttä. Mua nyt henkiläkohtaisesti vituttaa kun jos valkkaa 7'' tabeltin just sen näppäremmän koon takia ni sit siitä 90 % ajasta törröttää joku penteleen dongle... :kahvi:
Mihin tuossa sen donglen laitat ??? Mikro-USB paikka tuossa on, mutta saako sitä hyödynnettyä kuin lataukseen ja tietokoneeseen liittämiseen :-\ Ei ole tietoa - vain epäilyksiä.

Itsekin tässä tabletin ostoa pohtinut pidempään. Pohtinut juurikin tuota, että kaikkialla ei ole langatonta verkkoa käytössä. Ei huvittaisi ottaa oma liittymää tabletille. Hotspotin voisi tietysti tehdä puhelimesta, mutta miksi siitä alkaisi tuon vuoksi akkua kuluttamaan :-\
- Huomenta, kaunis ilma tänään.
- Antaa olla vaan! Kyllä se siitä pilvistyy!

Jarre

Quote from: Baz on Fri 05.10.2012 17:57:45 (UTC+0300)
Quote from: Jarre on Fri 05.10.2012 13:10:03 (UTC+0300)tosin tuossakin häirittee se pikkuasia että ei oo ees 3g yhteyttä. Mua nyt henkiläkohtaisesti vituttaa kun jos valkkaa 7'' tabeltin just sen näppäremmän koon takia ni sit siitä 90 % ajasta törröttää joku penteleen dongle... :kahvi:
Mihin tuossa sen donglen laitat ??? Mikro-USB paikka tuossa on, mutta saako sitä hyödynnettyä kuin lataukseen ja tietokoneeseen liittämiseen :-\ Ei ole tietoa - vain epäilyksiä.

Itsekin tässä tabletin ostoa pohtinut pidempään. Pohtinut juurikin tuota, että kaikkialla ei ole langatonta verkkoa käytössä. Ei huvittaisi ottaa oma liittymää tabletille. Hotspotin voisi tietysti tehdä puhelimesta, mutta miksi siitä alkaisi tuon vuoksi akkua kuluttamaan :-\
Luulisin että tällä saa kiinni: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/50294/cnmxf/Fuj-tech-USB-adapteri-A-n-MicroB-u

Mut en oo varma, pitäis kai kysästä tuolta.... kun en tiedä mitä kaikkea toi mikro-usb stanu tukee  :think:
Carpe Natem

Susey

Tukee se adapteri nettitikkua, koska micro-USB on ihan sama liitin pienemmässä koossa :jees:

Eihän tuo silti kovin näppärä ratkaisu ole jos joutuu tabletissa tikkua käyttämään.

Susey

Löylyttäjä

Mitä itse olen tablet koneita katellu niin 3g on kyllä ehdoton vaatimus :jees:

Jarre

Quote from: Löylyttäjä on Fri 05.10.2012 19:12:35 (UTC+0300)
Mitä itse olen tablet koneita katellu niin 3g on kyllä ehdoton vaatimus :jees:
No tämä, kun miekin oon miettiny ni käyttäisin tätä tablettia 90% ajasta reissussa, siis bussissa, ostoksilla, muuten vaan ulkona kavereitten kaa... ei oo oikein mitään järkeä ostaa tablettia ilman 3G:tä, siis mun. Sillei ärsyttää kun toi nexus olis muuten aika loistava  :jees:
Carpe Natem

paavo

Quote from: Susi on Fri 05.10.2012 19:10:23 (UTC+0300)
Käyttöaika "jopa" 4 tuntia, mutta onhan tuo muuten käytettävän oloinen :serlokkismoke:

Osta kaksi, sitten riittää kahdeksaksi tunniksi ja on vieläkin aika edullinen :psp:

Susey

Quote from: paavo on Fri 05.10.2012 19:16:55 (UTC+0300)
Quote from: Susi on Fri 05.10.2012 19:10:23 (UTC+0300)
Käyttöaika "jopa" 4 tuntia, mutta onhan tuo muuten käytettävän oloinen :serlokkismoke:

Osta kaksi, sitten riittää kahdeksaksi tunniksi ja on vieläkin aika edullinen :psp:

Ihan totta kyllä.. ::hihsmoke

Baz

Quote from: Cesium on Thu 28.06.2012 18:37:13 (UTC+0300)Toi googlen laite pääsisi mast get listalle jos se olisi 10"
Nexus 10 on tulossa. Huhu kertoo syksystä, mutta mahdetaankohan julkaista edes jenkeissä syksyn aikana :-\

Quote from: Susi on Fri 05.10.2012 19:07:51 (UTC+0300)Tukee se adapteri nettitikkua, koska micro-USB on ihan sama liitin pienemmässä koossa :jees:
Ei ole nettitikuista kokemusta, mutta toimiiko niillä yhteys ilman erikseen asennettavaa softaa?
- Huomenta, kaunis ilma tänään.
- Antaa olla vaan! Kyllä se siitä pilvistyy!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview