Yleistä tablettitietokoneista.

Started by Jarre, Thu 18.08.2011 19:50:31 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

morkkis

sen verran mitä oon näitä kaupassa koittanu niin samsung tuntui jotenkin kaikkein luontevimmalta käyttää :think: oon huono ostamaan merkkejä, joista ei oo entuudestaan kokemusta joten sekin rajoittaa vähän ja näytön pitäs olla 10.1" :think: joku motorolan halpistabletti vaikutti kans ihan hyvältä mut mulla on niin paskoja kokemuksia ko. merkistä ettei oikeen kiinnosta ottaa riskiä

Jarre

Moon tosissaan ajatellu iPad:ia... olis kuitenniin paras tällähetkellä markkinoilla, toinen mitä oon ajatellu on noi joko asuksen tai acerin tabletit... odottelen kuitenkin että saan win8 tabletin jos wintoosaan päädyn...  :jees:

Mietityttää että onko 10'' liiankin iso kokoajan mukana pidettäväksi, mut nyt kokeilin koneessa vierustoverin iPadia ja se on ihan just soppelin kokonen... aiemmin mietin tosissaan 7''-8'' näytöllä olevaa tablettia...  :jees:
Toinen työkone on 12,1'' näytöllä varustettu läppäri missä on kosketusnäyttö, ihan vinkee peli ja helpompi käyttää meiän töissä, mut en mä kotiin sitä hankkis
Carpe Natem

Humoristi

Asus Padfone olisi kyllä mielenkiintoinen tuttavuus.

Androidi vaan ei ole meikäläselle. Jos jonkinmoista Android vehjettä kokeillut ja käyttänyt mutta ei vaan vakuuta tuo käyttis.

Tällä hetkellä mennään iPad 2 tabletilla. Tekee sen mihin on hommattu eikä oikeestaan tarvetta päivittää uudempaan malliin.
Se kun joku kysyy tyhmiä, ei tarkoita että kysyjä olisi tyhmä. Sinä vain olet fiksumpi.

Jarre

Niis ei kai oo ihan niin suurta eroakaan että jos se iPad 2 kelpas aiemmin ni ei oo mitään syytä päivittää jos se vanha vielä toimii  :think:
Carpe Natem

paavo

morkkis

mulla on sen verran kokemusta iPadista, etten huoli semmosta itselleni, vaikka ois kuinka markkinoiden paras.. repeää perse niiden kaikkien saatanan appletilien yms. kanssa  :psp: apple ei vaan ole mua varten :nope:

Humoristi

Eikö tuolla Android maailmassa myö pelata eri tilien kanssa?

Tämä taitaa olla väistämättä vastassa niin älypuhelinten kuin tablettien puolella.
Se kun joku kysyy tyhmiä, ei tarkoita että kysyjä olisi tyhmä. Sinä vain olet fiksumpi.

morkkis

Humoristi

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview