News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

uusinta uutta kännykkämarkkinoilla

Started by jalkapuoli, Fri 07.07.2006 13:15:04 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jalkapuoli

Alkometri tuli kännykkään
7.7.2006 07:29
Jo loppuvat typerät soperruspuhelut entisille kumppaneille! Ei enää humalaisia haukkumasoittoja esimiehille! Kännykkävalmistaja LG Electronics on lanseerannut matkapuhelimen, jossa on alkometri.

Kotimarkkinoillaan Etelä-Koreassa humalaisen uusi ystävä on saavuttanut jo valtavan suosion. Jopa 200000 korealaista on hankkinut kosteiden iltojensa avuksi LP4100-mallin, jolla kännipuhelut estetään.

- Alkometri kännykässä todella toimii, kun korealaiset ovat juoneet liikaa paikallista, suomalaisten Koskenkorvaa vastaavaa viinaansa, toteaa Teija-Marie Pierre LG Electronicsin Ruotsin pääkonttorista.

Kännykän käyttäjä voi itse valita puhelinmuistiostaan numerot, joihin soittamisesta humalassa hän arvelee koituvan eniten harmia.

Pierre ei osaa arvioida, koska kännipuhelut estävä kännykkä tulee Ruotsin ja Suomen markkinoille.

- Katsomme ensin tuleeko kännykästä suosittu Yhdysvalloissa ja mietimme sitten tuodaanko kännykkä myös Eurooppaan, Pierre sanoo.
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

sorza

furioso

miksi kännipuhelut pitäisi estää,ne ovat puhelujen aatelia... :angry:

paavo

Joskus aamulla on tullut mieleen, että olisi voinut olla soittamatta.
Ehkä se olisi ratkaisu, nykyään minulla ei ole sitä ongelmaa.

Betonishamaani

Mulle on monesti sanottu, että jos otan kuppia laittaisin luurin piiloon... ::hihsmoke
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Jormasteri

Pilli perseeseen ja kunnon leijat ilmoille  :lach:. Helppo on tommosia mittareita kusettaa. ::hihsmoke ::hihsmoke ::hihsmoke
Soppa on viisasten juoma,mutta voi sitä hölmöläisetkin naukkailla.

sorza

Jormasteri

Pierussa ei alkoholia minun tietääkseni ole ja tuskin se kapistus tilttiin paskasta mene. ::hihsmoke ::hihsmoke ::hihsmoke

kenny

kerran tuli sekin humalapäissä mieleen ja kaveri pieras 2 promillee   ::hihsmoke

Jormasteri

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview