News:

Apachefoorumi Youtubessa:
https://www.youtube.com/c/ApachefoorumiNetPlus

Main Menu

Kysymys miehille

Started by NaiNeN, Wed 21.09.2011 17:52:59 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ne pitkät sepalukselliset seksintappajakalsarit, laitetaanko niiden alle vielä alushousut vai ei?

Juu
21 (67.7%)
Ei
10 (32.3%)

Total Members Voted: 31

[:]Kylkiluu[:]

Muistankin meidän joskus vääntäneen tuosta punaisesta väristä miehellä  ::hihsmoke

NaiNeN

Reisitaskuhousut ja hihaton paita, joka paljastaa ruskettuneet ja lihaksikkaat käsivarret  :drool:

Ei mullakaan nuo miesmallit sytytä, mutta löydän kyllä suomalaisesta miehestä seksikkyyttä  :drool:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kisu

Mulla näin äkkiseltään ajateltuna jotkut reisitaskuhousut olisivat ihan turnoff... Mutta mä olenkin jo iäkäs rouva  :jepso:

nyyyps

Kyllä kai iäkkäämmäkki immeiset pistää hirvimettälle monasti housut, joissa on reisissä taskut. :blink:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kisu

Joo, mutta mä en harrasta metsästystä, siis ainakaan hirvien  :spite:
Tietty, jos on hyvä persaus ja sillee, niin voi käydäkin  :think:

NaiNeN

Mullon aina ollu joku juttu nuitten reisitaskuhousujen kans, kuin myös maastokuosisten  :drool:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Kisu

Mä tykkään farkuista, siis miehillä... Tai tietty puvunhousutkin ovat -->  :drool:

NaiNeN

=Siru=

Palomiehen, poliisin, armeijan...yleensäkin tuollaset jotku työvaatteet ne tekeee :drool:
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview