News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Pohtinut olen

Started by Jii, Sat 15.10.2011 12:32:24 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarre

Niin no joo, ehkis noi isommat koirat olis yhvä että landella asustelis kun tarttee vähän tilaa, mut nää pienemmät rodut pärjää kyllä ihan mainiosti täälläkin. Sitä paitti täällä on nykyään niin paljon ulkoilureittejä joissa koiratkin on sallittuja ja koirasaaria sun muuta että aktiivinen koirastaan huolehtiva omistaja saa kyllä koiraansa ulkoilutettua  :jees:

Mut joku sussari yksiöissä on kyllä vähän väärin  :jees:
Carpe Natem

nyyyps

Minun mielestä ihmisetkään ei kuulu kaupunkiin, mutta ei minua haittaa että köhlöin osuus väestöstä pakkautuu sinne pois minun tieltäni. ::prosmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Quote from: jem on Sat 15.10.2011 13:10:49 (UTC+0300)
Quote from: --Jarre-- on Sat 15.10.2011 13:08:03 (UTC+0300)
Moon kanssa ihmetelly että miksi porukka ei kerää sitä kakkaa pois. Eri asia jos jossain ulkoilualueen metsän puolella, mut että kaupungissa kyllä pitäis kerätä...  :jees:
tossa aloituksessahan se tuli selväks, kun kerran joku roskaa ni niitä paskojakaan ei tartte kerätä..
tod näk ollu vaan näsäviisas vastaus siihen...kun eihän se nyt noin mee  :kahvi:
Carpe Natem

jem

Quote from: --Jarre-- on Sat 15.10.2011 13:12:01 (UTC+0300)
Quote from: jem on Sat 15.10.2011 13:10:49 (UTC+0300)
Moon kanssa ihmetelly että miksi porukka ei kerää sitä kakkaa pois. Eri asia jos jossain ulkoilualueen metsän puolella, mut että kaupungissa kyllä pitäis kerätä...  :jees:
tossa aloituksessahan se tuli selväks, kun kerran joku roskaa ni niitä paskojakaan ei tartte kerätä..
tod näk ollu vaan näsäviisas vastaus siihen...kun eihän se nyt noin mee  :kahvi:
tuntuu vaan olevan turhan yleinen mielipide.  :jees:

Kumimuna

Quote from: --Jarre-- on Sat 15.10.2011 13:10:57 (UTC+0300)
Niin no joo, ehkis noi isommat koirat olis yhvä että landella asustelis kun tarttee vähän tilaa, mut nää pienemmät rodut pärjää kyllä ihan mainiosti täälläkin. Sitä paitti täällä on nykyään niin paljon ulkoilureittejä joissa koiratkin on sallittuja ja koirasaaria sun muuta että aktiivinen koirastaan huolehtiva omistaja saa kyllä koiraansa ulkoilutettua  :jees:

Mut joku sussari yksiöissä on kyllä vähän väärin  :jees:
Seefferiä pienemmät on kissoja :psp:
Horatsu MauMau ::lsmoke

nyyyps

Ikinä en ole koirani paskoja noukkinu, en kyllä ikinä ole koiraani paskottanu kulkureiteille, uimarannoille tai leikkipaikoille. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jem

Quote from: omglolnoob on Sat 15.10.2011 13:15:18 (UTC+0300)
Ikinä en ole koirani paskoja noukkinu, en kyllä ikinä ole koiraani paskottanu kulkureiteille, uimarannoille tai leikkipaikoille. :jepso:
oot sä sitten hyvä ihminen  :notworthy:  :psp:

nyyyps

Quote from: jem on Sat 15.10.2011 13:16:25 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Sat 15.10.2011 13:15:18 (UTC+0300)
oot sä sitten hyvä ihminen  :notworthy:  :psp:
Ei ole kukaan valittanu, enkä tiiä vaikka oliskin, kun en aina lue tekstaripalstoja, vaikka kovasti yritän muistaa. :psp:

Jii

Tämä.
Kummastelen esim. Oulussa sitä, että metsän keskelle menevän ulkoilureitin varrella on koirankakkaroskiksia, mutta muita ei. Ei mua siellä se paska häiritte, mutta vituttaa se se, että siellä, missä penskat leikkii, jätetää paskat maahan.
Totta on se, että paska maatuu, mutta roskat ei ja olen siitä samaa mieltä. Kyse onkin lähinnä välinpitämättömyydestä, joka näkyy siinä että kyseiset henkilöt, jotka sen paskan sinne jättää, jättää sen missä vaan. Näitä jätöksiä löytyy mm. meidän pihasta.

Jii

Aika monen suulla olen kuullut, että jos haluat löytää paikan, jossa ei koiranpaskaa ole, mene koirapuistoon. En usko, että väärässä ovat.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview