News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Lexan koneprojekti....

Started by Lexa, Sat 29.10.2011 06:42:10 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Minun ponchoki on nyt taas paljon valmiimpi ku viime viikolla, ku pari kuukautta mökötin sille, jaksaa jatkaa taas. :ednabirch:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jta

Quote from: LeX on Sat 14.07.2012 13:33:27 (UTC+0300)
Noin niinkun esimerkiksi, ihmettelin tänään puol tuntia ku yksi asema katos kokonaan... Röökitauolla hoksasin et ehkä kannattais tarkistaa virtapiuhat kans, eikä pelkästään niitä satakaapeleita :psp:
Se on joskus pienestä kiinni. Pari iltaa sitten kun tappelin tuon langattoman hiiren kans että saan yhteyden takas. Usbi johtoa olin irottavinani mutta kiskasinkin näppiksen johdon irti ja siinä pimeässä laittelin takas. Käynnistin koneen uudelleen että mikä ihme on kun ei enää kone käynnisty. Vikakoodeista kattelin että näyttikseen viittais ja vaihdoin toisen näyttiksenkin vaan ei millään käyntiin. Tuon jälkiin aloin suivaantuneena katteleen noita johtoja koneen takaa uudelleen niin huomasinkin että kone murjotti sitä kun olin tuupannu sitä väärään reikään. Oli näppiksen piuha hiiren paikassa. Oli iso vika taas...

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

nyyyps

Työkaveri viimisen viikon manaili, että ilmastointi ei toimi siinä yhessä huoneessa ja on ihan helkatin kuuma. Oli jo puhe huoltomiehestä, ja useampi ihminen sitä ihmetteli ja koitti saada toimimaan. Torstaina kysyin siltä, että onko kaukosäätimestä patterit loppu. Perjantaina ilmastointi toimi, kun kaukosäätimeen vaihtoi patterit. ::hihsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Lexa

Nyt on SSD toiminnassa ja Winukka ohjelmineen ja aktivointeineen siirretty onnistuneesti 500Gt:n kovolta 120Gt:n SSD:lle :psp:

Lexa

jta

Se ei paljon paremmin enää voi tuosta mennä.  :good:

Jotenkin sellanen muistikuva että tälle koneelle anto jotain vitosen pintaan arvosanaksi.

Lexa

Jotain 5,4 oli mun kannettavankin tulos, ja muistaakseni itseasiassa tälläkin koneella ekat tulokset oli alle kuuden. :think:

nyyyps

Mieki tahon suorituskykysemmän koneen. :drool:
Mikähän itte asiassa tämä edes on, millä nyt putputan. .:think:

paavo

5.5 :cray:

On tämä silti hyvä ja nopea kone mun käyttöön.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview