Jos apachea ei olisi...

Started by peter, Sat 10.12.2011 12:41:59 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarre

Kyllä tää mulle on ns toinen koti. Tuttuja ihmisiä joiden porukassa tartte esittää mitään, vaan voi olla oma ittensä kaikkine vikoineen päivineen. Monipuolinen porukka jotka tosiaan neuvoo ja auttaa jos tarttee, ja joskus osallistuu keskusteluun jonka avulla teet päätöksiä  :jees:

Miitit on vaan kiva lisäpikku suola täällä. Jos ei olis miittejä ni olisin silti täällä joka päivä höpöttämässä päivän asioista  :jees:
Carpe Natem

Jii

Juu. Hävettää tunnustaa, että apassit on monesti läheisempiä ja tutumpia kun monet muut ihmiset. Luotettavampiakin, sanoisin.

NaiNeN

Jarren kanssa samoilla linjoilla  :jepso:
Tää on toinen koti, näitä ihmisiä kaipaa paljon enemmän kuin ketään irl-kavereita  :psycho:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Jii

Mutta onhan se niin, että jos täällä ei olis, olis elämä helpompaa. Niinhän se menee irl myös. Mitä enemmän ihmiset muuttuu läheisemmiksi, sitä vaativampaa ja rassaavampaa se on. Musta tulis hyvä erakko. :jees:

paavo

Minua erakompaa ei ole.
Silti elämän kirjolta ei säästy. :jees:

=Lutris=

:think:  Tää on vähän kuin sims.  Virtuaalinen elämä verkossa  :psp:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Jii

=Lutris=

Mikä ettei. Onhan täällä "poista tämä tunnus"-namikka  :drag: , mutta miksi  :think:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

paavo

Älä jii viitsi, ei tän parempaa paikkaa ole ja et sinä voi olla kotona lman mitään tällaista
Tää on hyvää ajankulua, olen minä ollut täytenä kotivävynäkin reilun vuoden apatseillessa ::lsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview