News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Verovaroillaelämistriid

Started by nyyyps, Sat 04.02.2012 21:48:23 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Örtzi

Quote from: omglolpoop on Tue 28.02.2012 19:06:10 (UTC+0200)
Tässä taas tienaan iltalisiä, jotka menevät lisäprosentilla, riittää teille perseaukisille vätyksille ja limaisille loismadoille euroshopperin levitettä eu-näkkärin päälle. ::lsmoke ::prosmoke
Koita ny muuta vuos jaksaa, niin saat kiinni. Sitten ruvetaan laskemaan muuta..
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Johan Von Markkinat

Kela haluaa periä mulle antamiaan sun verorahoja takaisin sun maksamista verorahoista. :psp:

nyyyps

Örtzillä on nyt munat väärässä lahkeessa, täällä pilkataan niitä LOISIOITA jotka LOISII toisten PALKASTA kun tehään niin kauheesti TÖITÄ että menee ihan vitusti VEROJA ::prosmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Hiivatulehdus

Se vois muuten alkaa vituttaa jos näytettäis henkilö jota elättää... Ei se tolleen tunnu pahalta kun rahat katoaa massaan, mut auta armias jos minun rahoja juopottelis joku ihan täysin terve mutta muuten laiska jamppa... Se vois harmittaa ihan tosi paljon ja siitä tulis paha mieli :jees:
Ro!sks1ista..
Ihan paska läppä. Voi vittu apassi foorumi -.-

Milla Makia

Quote from: Hiivatulehdus on Fri 02.03.2012 18:05:27 (UTC+0200)
Se vois muuten alkaa vituttaa jos näytettäis henkilö jota elättää... Ei se tolleen tunnu pahalta kun rahat katoaa massaan, mut auta armias jos minun rahoja juopottelis joku ihan täysin terve mutta muuten laiska jamppa... Se vois harmittaa ihan tosi paljon ja siitä tulis paha mieli :jees:
Sovitaan, että sä saat elättää mua. En ole juoppo, en pahasti laiskakaan mutta vikaa on kropassa ja päässä. Ja melkein nättikin olen.  :niiaus:
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

Hiivatulehdus

Quote from: Milla Makia on Fri 02.03.2012 18:14:24 (UTC+0200)
Sovitaan, että sä saat elättää mua. En ole juoppo, en pahasti laiskakaan mutta vikaa on kropassa ja päässä. Ja melkein nättikin olen.  :niiaus:
Jos et hassaa paljon niitä rahoja minnekkään turhanpäiväseen ni sit :jepso:
Ro!sks1ista..
Ihan paska läppä. Voi vittu apassi foorumi -.-

Johan Von Markkinat

Quote from: Hiivatulehdus on Fri 02.03.2012 19:05:50 (UTC+0200)
Olen melko tarkka sen rahankäytöstä. Ei saa tilata ees miesstripparia viikottain. :nope:

Milla Makia

Quote from: Johan Von Markkinat on Fri 02.03.2012 19:10:47 (UTC+0200)
Quote from: Hiivatulehdus on Fri 02.03.2012 19:05:50 (UTC+0200)
Olen melko tarkka sen rahankäytöstä. Ei saa tilata ees miesstripparia viikottain. :nope:
Arkena pelkkiä naisstrippareita. Miesstrippari vaan syntymä- ja nimipäivänä.  :sorry:
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

peter

Silminnäkijä: Ei tällaista työtä
YLE TV2 Ke 07.03.2012 klo 22.10

:psp:

Señorita iCola

Siellä joku ilkiää ihan telkussa esiintyä MINUN maksamissa vaatteissa  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview