News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Vihatriidi

Started by paavo, Mon 06.02.2012 17:58:57 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Juku=

Ja jos joskus erehtyy sanomaan jotakin, esittele itsesi   ::hihsmoke

Me first (rules of traffic)

Mysti

Why be difficult when with a bit of effort you can be impossible?

Mysti

Mua on jokunenkin tyyppi ihmetellyt ja kysynyt, et "Miten sä voit vihata ketään?", lisäksi ne sanoo, et vihaaminen vie kauheasti energiaa. Mä oon sanonut aina, et jonkun ihmisen vihaaminen ei vaadi multa mitään, viha vain on. Jonkun ihmisen rakastaminen, oli se sitten romanttista tai muunlaista rakastamista ja välittämistä, niin sehän se vaatii ihmiseltä tekoja ja sanoja ja muuta. Eli jos noista kahden ääripään tunteesta jompikumpi vaatii ihmiseltä jotain, niin se ei todellakaan ole se vihan tunne vaan juurikin se rakkaus.

Ja toki; vihan vastakohta ei ole rakkaus, vaan välinpitämättömyys. Mut silti. Välinpitämättömyyskään ei vaadi mitään energiaa, eli sillai se on samanlainen fiilis kuin viha ja vihaaminen.

paavo

Aito välinpitämättömyys voi olla jopa rentouttavaa, jos taas valehtelee itselleen ja koettaa olla välinpitämätön niin sitten ei.

Mysti

Aito välinpitämättömyys ei vaadi mitään, koska se välinpitämättömyyden kohde on kuin ilmaa sulle. Feikkaaminen asian kuin asian suhteen on kuluttavaa; feikkasit sä sit mitä tahansa tunnetta.

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Kastori

paavo

Kastori

totta ihmeessa.. maailman arvostetuinpia naisartisteja.. turha kai se tässä vaiheessa on lyödä pensseliä santaan..  ::osmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview