News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

F1 2012 & Oheisluokat

Started by Señorita iCola, Tue 07.02.2012 13:36:32 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarre

Helvetin hieno juttu, vaikka harmittaa että Heikin ura F1:ssä ilmeisesti loppuu tähän vuoteen ni on silti ens vuonna kaks Suomalaista siellä  :huraa:
Carpe Natem

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

PajakkiVasseli.com

Maailman hitaimmalle Heikille löytyy onneksi töitä muistakin sarjoista. :jepso:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Jarre

Niin, onko Heikillä mielenkiintoa lähteä ajamaan muita sarjoja. Tosin jos on nyt pettynyt ja vittuuntunut että ei oo tallipaikkaa ni vuoden tauko saattaais herättää kiinnostuksen muihin sarjoihin. Olishan se siisti lukea uutisia, varsinkin jos se sais kilpailukykyisen auton... vois Salo vähän promota Heikkiä että ajais Eurooppalaista rata-auto sarjaa missä Salokin on ajanu sillä kun on super yhteydet Ferrariin  :jees:
Carpe Natem

PajakkiVasseli.com

Kait noilla on aina palo sisällä ajaa kilpaa jollain laitteella.Mukavaahan se ois olla kilpakuljettaja ammatikseen. :psycho:
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Jarre

Jo, olis kyllä...jos rehellisesti ajattelee ni olis pirun siistiä olla F1:ssä töissä melkeistä ihan missä duunissa vaan, mut toki meiluiten sillei että näkee paikkoja ja kisan kunnolla... joku apusuunnittelijan virka siellä varikolla olis makee  ::hihsmoke
Carpe Natem

PajakkiVasseli.com

Oishan tuo hyvä ympäristö tehdä töitä.Ainakin vaihtelevuutta ois tarpeeksi. :psycho:

Jarre

Ja mua ainakaan ei haittais se matkustelu, päinvastoin. Olis siistii ja makeeta nähä paljon eri maita ja paikkoja, työskennellä muutenkin isossa porukassa jotka kaikki on eri maista kotoisin mut puhaltaa yhteen hiileen tod näk sitoutuvammin kuin normaalissa toimistossa. Mä luulen että Formulat olis aika pirun kiva paikka olla töissä, tosin tää on vaan mielikuva ja saatan olla ihan saatanan väärässäkin  :jepso:
Carpe Natem

PajakkiVasseli.com

Quote from: Jarre on Sun 25.11.2012 13:17:25 (UTC+0200)
Mä luulen että Formulat olis aika pirun kiva paikka olla töissä, tosin tää on vaan mielikuva ja saatan olla ihan saatanan väärässäkin  :jepso:
Totta turiset  :psycho:

=Lutris=

Quote from: Passeli on Sun 25.11.2012 13:19:49 (UTC+0200)
Quote from: Jarre on Sun 25.11.2012 13:17:25 (UTC+0200)
Mä luulen että Formulat olis aika pirun kiva paikka olla töissä, tosin tää on vaan mielikuva ja saatan olla ihan saatanan väärässäkin  :jepso:
Totta turiset  :psycho:
Kunnes kämmentää pulssipyssyn kanssa ja tallin mestaruus katoaa jäysteinä hevon kuuseen  :psycho:  Hautakiveenkin tulee varmaan pulttipyssyn kuva
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview