News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Sunnuntaipoust

Started by Kumimuna, Sun 26.02.2012 01:35:39 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

=Juku=


Me first (rules of traffic)

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

=Juku=


Me first (rules of traffic)

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

=Siru=

Quote from: Kuminainen on Sun 26.02.2012 01:35:39 (UTC+0200)
Eikö muka mihinkään postata sunnuntaisin :blink:
Nööööh, mie ainakin postaan tänne :keirunki:
Nii minäkin  :jees:
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

paavo


-teme-


Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview