News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Maantieliikenteen sivistysvaltio

Started by nyyyps, Sun 15.04.2012 20:23:03 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pokerface

Eikö nuo leveäkaistatiet ole sen takia keksitty, että pääsee ohi käyttämättä vastaantulevien kaistaa  ::osmoke

Kastori

tuossa männä viikolla tuli testattua kun tommonen liikennesääntönihilistifriikki ajeli tuota 72 kilsan matkaa mitä ittekin ajelen useampaankin kertaan viikossa.. ittellä menee 40-45 minuuttia, tuolla meni tunti ja viis..

mutta mitä ajamiseen tulee niin ohittaminen kannattaa aina.. joskus voi olla että ohitat auton ja jonkun ajan päästä ja jostain syystä se on taas perässä mutta toisaalta voi olla että pääsetkin livahtaan liikennevaloista tai muista hidasteista mihin se takana oleva joutuu pysähtymään.. jos et ohita, olet aina sielä hitaiden porukoissa odottamassa ja hidastelemassa..

ja kuluuhan se aikakin mukavammin kun on kisa päällä.. apuuva-kuskit tuhistelee hiaseittensa rateissa..  :psp:

Señorita iCola

Se on hyvä lähtökohta että kaikki tienkäyttäjät on vihollisia ja on pakko todistaa ylivertaisuutensa koppavalle tuulipuku-toyotajuntille  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Pokerface

Edessä ajavan takavalot on pahin vihollisesi, pakko se on ohi yrittää vaikkei tilaa ole, sopii ainakin näille mersu/bemari/audikuskeille  ::osmoke

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

PajakkiVasseli.com

Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Kastori

jos joku ajaa lujempaa ku minä niin saa ajaa ja jos ajaa sopivan lujaa niin jään pariutumaan perään ja ajeleen rallia.. muuten kyllä jos joku minun matkaa edessä hidastaa niin saa jäädä taakse..  ::osmoke

PajakkiVasseli.com

Quote from: Kastori on Sun 07.07.2013 22:48:17 (UTC+0300)
jos joku ajaa lujempaa ku minä niin saa ajaa ja jos ajaa sopivan lujaa niin jään pariutumaan perään ja ajeleen rallia.. muuten kyllä jos joku minun matkaa edessä hidastaa niin saa jäädä taakse..  ::osmoke
:jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview