Astrolaben hääveikkaustriidi

Started by Betonishamaani, Fri 25.05.2012 11:32:08 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kiljutron

Itse ehdin olla suhteessa reilu neljä vuotta ja nykyään kiitän onneani jokaisesta päivästä jona en ole naimisissa kyseisen henkilön kanssa.  :lach:

Johan Von Markkinat

Eiköhän nää ole aina hieman perskohtaisia juttuja. Mikä kelleki sopii. Kyllä Millan suku ja ystävät olivat vähintäänkin kauhistuneita ja melkein valmiita viemään naisen suljetulle, kun hän mun luo läks pikana. :jees: Ei heitä voi moittiakaan, olihan se vauhdikasta toimintaa. Enemmän pitäisi kai olla huolissaan, jos eivät olisi olleet huolissaan. :think:

Milla Makia

Edellisessä suhteessa ehdittiin ennen häitä olla yhdessä 8 vuotta joista kihloissa 7,5. Ja niin vaan ero tuli.  :kahvi:
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

Kiljutron

Niin onhan tietysti ihmisissä ja myös suhteissa eroja.

Itse kyllä pidin edellisestä henkilöstä kovasti (ainakin suhteen alussa), mutta jotenkin oli tosi vaikee kuvitella mitään häitä.. Jotain isoja esteitä oli  :think:

[:]Kylkiluu[:]

Eihän se suhteen ikä välttämättä korreloi liiton kestävyyteen millään tavalla, se on totta. Vaan uusperhekuvio on sen verran haastava lähtökohta, että ne olemassaolevat lapset kyllä saisivat himmaamaan aika lailla avioliittoaikeita. Lapsen elämässä vanhemman uusi kumppani on kuitenkin iso muutos  :jees:

Johan Von Markkinat

En usko, että tuossa se "papin aamen" on tärkein tekijä lasten kannalta, vaan enemmänkin se perheenä asuminen. Siinä ne suurimmat muutokset tulee, oli sitten avo tai avio.

Ruutupaitarakastaja

nyyyps

Paljon onnea!
Elämä ei mitään anna, jos ei lyö panoksia pöytään ja katso mitä tulee. :good:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kisu

Me oltiin yhdessä vuosi ja sitten mentiin kihloihin ja siitä 5,5 vuotta ja naimisiin ja sillä tiellä ollaan edelleen  :jees:

NaiNeN

Mulla poikanen taannoin kyseli että ollaanko hänen uuen isänsä kans naimisisa ja käski sitten vauvantekoon  ::osmoke
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview