News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

F1 2013

Started by Señorita iCola, Mon 17.12.2012 18:09:28 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kimi Räikkösen sijoitus tulevan kauden lopuksi?

Ykkönen!
Kakkonen!
Kolmonen!
Kärkikolmikon ulkopuolella.

Handuusi

Before you can see the light, you must die.

Örtzi

Crashjean vaan mokas kun ei päästänyt Kimiä ohi heti kun talli asiasta vihjaisi.  ::smoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Kastori

jta

Toisaalta miksi pitäisi päästää? Mä en oikein ymmärrä tuota mentaliteettia että pitää päästää tallikaveri ohi. Kilpaa tuolla mun tietääkseni ajetaan eli jos ei ilman määräystä pärjää toiselle niin ajelkoot takana.

Señorita iCola

Jos seurasit kisaa yhtään niin oisit nähnyt että ohi se olisi mennyt jokatapauksessa kun paukutteli yli puoli sekuntia kovempaa menemään, tuossa vaan on siitä kyse että toisella on mahikset ottaa kärkikuski kiinnikkin, Grosjean hyytyi eikä pysynyt vauhdissa enää niin onhan se tallinkin kannalta houkuttelevampaa jos voitosta pystytään haastamaan. Ja onhan tuo muutenkin tavatonta että jeesataan sitä kuskia jolla on mahikset mestaruuteen  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Kastori

jta

Quote from: Señorita iCola on Sun 07.07.2013 21:55:06 (UTC+0300)
Jos seurasit kisaa yhtään niin oisit nähnyt että ohi se olisi mennyt jokatapauksessa kun paukutteli yli puoli sekuntia kovempaa menemään, tuossa vaan on siitä kyse että toisella on mahikset ottaa kärkikuski kiinnikkin, Grosjean hyytyi eikä pysynyt vauhdissa enää niin onhan se tallinkin kannalta houkuttelevampaa jos voitosta pystytään haastamaan. Ja onhan tuo muutenkin tavatonta että jeesataan sitä kuskia jolla on mahikset mestaruuteen  :psp:
Kattelin mä siihen asti kun sillä jollain laukes kone. Lähin talliin sen jälkiin. Vaan onhan se toki houkuttelevaa tallin osalta mutta väärin se on joka tapauksessa käskiä toista himmaan sen verran että pääsee toinen ohi. Ei se enää mitään puhdasta kilpailua ole. Sama kuin jossain hiihdossa käskettäis toisen hidastaa että toinen saa paremman ajan/sijoituksen kun ei se toinen pärjää kumminkaan.

Löylyttäjä

Hiihdossa ei ole talleja :serlokkismoke:

Pyöräilyssä, missä nuo tallit käsittää enemmän kuin kaksi kuskia, on selkeesti jopa apukuskeja sille yhdelle parhaalle :jees:

Kastori

maksilla selostajat oli huuli pyöreänä ku oikeasti formuloista käsittävä ihminen tuli viisastelemaan..  :psycho:

PajakkiVasseli.com

Kyllähän se Salokin tietää."Onks tässä jotain mistä mun pitäs tietää" :psp:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview