News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Virallinen JOUKO PIHO arvostus ja ikävöintiketju

Started by Betonishamaani, Tue 29.01.2013 13:16:27 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Señorita iCola

Tuolla minä käyn salaman polttaman männyn juurella uskoani tunnustamassa ja uhraan aina pullon koskenkorvaa siellä  :jees:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

morkkis

Quote from: Señorita iCola on Sun 17.02.2013 11:40:13 (UTC+0200)
Niin mene ja tiedä jos täällä nyt antikristukset hihhuloi ympäriinsä levittäen väärää sanomaa raamatusta, kun oppi oikeasta jumalasta on kuopattu jonnekkin monttuun kristinuskon takia katkottujen kaulojen seassa :jees:
jumala kuulemma kuoli 1800-luvulla ja ensimmäinen & ainoa kristitty meni ristillä, mikäli uskomme sitä yhtä viiksekästä miestä, joka kuoli sukupuolitautiin :psp:

Betonishamaani

Jos Paholainen rankaisee syntisiä, niin eikö se ole sitten hyvä jätkä :umn:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

=Juku=

Quote from: Jouko Piho on Sun 17.02.2013 00:06:55 (UTC+0200)
Jumala ei ole luonut syntiä eikä perisyntiä. Synti tuli maailmaan ensin enkelien lankeemuksen takia ja sitten ihmisen lankeemuksen takia, kun ensimmäinen ihmispari valitsi tottelemattomuuden eli synnin.
Kaikkivaltias jumala vain tyytyi kauhistelemaan ja ajoi kiukuissaan paratiisilaiset kylmään maailmaan?
Tuo kirkon väitei on jumalanpilkkaa?

Me first (rules of traffic)

Jouko Piho

Quote from: Verhoon pyyhitty Mohammed on Sun 17.02.2013 14:40:37 (UTC+0200)
Jos Paholainen rankaisee syntisiä, niin eikö se ole sitten hyvä jätkä :umn:

Paholainen ei rankaise syntisiä. Jumala rankaisee, myö Paholaista.
Jumalan valtakunta on tulossa.

Kastori

paavo

Jouko Piho

Quote from: Kappastori on Sun 17.02.2013 19:47:17 (UTC+0200)
eli helvetti ei niin paha paikka olekaan..

Miten niin helvetti ei ole paha paikka?

Helvetti on oikeasti paha paikka. Siellä on tosi kuuma ja tukahduttava olo rikinkatkujen ja muiden myrkyllisten hajujen keskellä. Kaikkialla on pimeyttä tai hämäryyttä. Siellä olevat ihmiset ovat toivottomuuden ja jatkuvasti piinaavan syyllisyden vallassa. He sanovat yhä uudelleen: "Voi minua onnetonta, tänne helvettiin minäkin jouduin, vaikka kuulin monta kertaa elämäni aikana varoituksia tästä hirveästä tuomion paikasta. Mutta enhän minä mitään välittänyt sellaisista puheista. Kunhan naureskelin ja ivasin uskovia jälkeenjääneiksi ja hoitoa tarvitseviksi hulluiksi. Nyt minä huomaan, että minähän se olin hullu, kun kielsin Jumalan olemassaolon, minä kurja pieni ihminen. Nyt minä jumalaton ateisti olen täällä kaikkien kurjuuksien pesässä, kun minä onneton kielsin Luojani olemassaolon. Miksi minä niin tein? Kai siksi, että pelkäsin enemmän ihmisten mielipiteitä kuin Jumalaa. Olin ihmisten orja ja halusin olla heille mieliksi, kun minun olisi pitänyt olla Jumalalle mieliksi."

Jouko Piho

Quote from: paavo on Sun 17.02.2013 20:39:07 (UTC+0200)
Kommunismi, kaikki saa palkkansa

Kommunismissa kukaan ei saa kunnon palkkaa.

Vain eliitti elää paksusti.

Josse

Quote from: Jouko Piho on Mon 18.02.2013 00:46:10 (UTC+0200)
Quote from: Kappastori on Sun 17.02.2013 19:47:17 (UTC+0200)
eli helvetti ei niin paha paikka olekaan..

Miten niin helvetti ei ole paha paikka?

Helvetti on oikeasti paha paikka. Siellä on tosi kuuma ja tukahduttava olo rikinkatkujen ja muiden myrkyllisten hajujen keskellä. Kaikkialla on pimeyttä tai hämäryyttä. Siellä olevat ihmiset ovat toivottomuuden ja jatkuvasti piinaavan syyllisyden vallassa.
tuohan kuulostaa aivan minun työpaikalta  :think:
WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview