GTA V

Started by Pokerface, Thu 31.01.2013 18:45:40 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anna tähtesi

13 (68.4%)
4 (21.1%)
1 (5.3%)
**
0 (0%)
*
0 (0%)
Vittu mitä paskaa!
1 (5.3%)

Total Members Voted: 19

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Susey

Atomisaattori

Kryyn hierarkia vaatis hieman päivitystä  :psp:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

KH

Hieno kryy teillä :psp: Meinasko moni PC:lle jos se joskus tulee? :think:
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

Kiljutron

Tuskin minä ainakaan. Oon pelannut aika paljon pikkuveljen xboxilla ja se riittää.

Onhan tuo hyvä peli, mutta en pidä samanlaisena mahtipelinä kuten esim. Skyrim. Sen ostin PC:lle vaikka olin ensin pelannut jo pääjuonen ja kaksi lisäosaa läpi xboxilla.  :serlokkismoke:

KH

Aattelin vaa ku ite en oo nähny ees levyä, saatika pelaamista muualta ku juutuupista. Eukko sitä on pelannu kuulema. Mut mulla on koko loistokkuus ihan pimennossa vielä :pokeri:

Kiljutron

Quote from: KooHoo on Thu 20.02.2014 10:15:31 (UTC+0200)
Aattelin vaa ku ite en oo nähny ees levyä, saatika pelaamista muualta ku juutuupista. Eukko sitä on pelannu kuulema. Mut mulla on koko loistokkuus ihan pimennossa vielä :pokeri:
On se ehdottomasti hyvä peli  :think: Moniin paljon huonompiin olen tuhlannut rahaa

Kiljutron

ps: Lataa planetside 2, kun saat pelikoneen. Peliä voi pelata ilmaiseksi. Jotkut käyttää rahaa  :crazy:

KH

Quote from: Yksinkertainen on Thu 20.02.2014 10:18:33 (UTC+0200)
ps: Lataa planetside 2, kun saat pelikoneen. Peliä voi pelata ilmaiseksi. Jotkut käyttää rahaa  :crazy:

Joo, eilen kasasin sen ja nyt käytössä on. Pitääpä tutustua siihen ja latailla :pokeri:

Kiljutron

Quote from: KooHoo on Thu 20.02.2014 10:40:32 (UTC+0200)
Quote from: Yksinkertainen on Thu 20.02.2014 10:18:33 (UTC+0200)

Joo, eilen kasasin sen ja nyt käytössä on. Pitääpä tutustua siihen ja latailla :pokeri:
Mä oon fluidmecha2..  New Conglomerate - joukkueessa, woodman - serverillä.  :serlokkismoke:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview