Politiikkaa, Politiikkaa Vol. II

Started by Jarre, Sat 16.03.2013 20:45:19 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Juku=

Quote from: Cesium on Sat 23.04.2016 09:38:10 (UTC+0300)
Quote from: Örtzi on Sun 03.04.2016 10:28:36 (UTC+0300)
Vihreitä ei kyllä pysty.. Haittaveroa haittaveron päälle ja teollisuus pakenee pienemmän haittaverotuksen maihin. Se on vihreiden agenda. Ei muu.

Vihreet ois ihan hieno puolue, jos eivät olisi tiedevastaisia ja ymmärtäisivät taloudesta edes jotain.
Ruåtsissa kyllä ymmärtävät  ::hihsmoke

http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/ulkomaat/item/103425-tutkija-islamistit-ovat-soluttautuneet-ruotsin-ymparistopuolueeseen

Me first (rules of traffic)

=Juku=

Historiaa:
Kun sadankomitea tuli Suomeen, olivat taistolaiset päättäneet kaapata tuon oikeistolaisjuurisen englantilaisen rauhanliikkeen suomalaishaaran. Taistolaiset pitivät huolen, että valittava sihteeri ja varapuheenjohtaja olivat oikeauskoisia. Kun kokematon uusi puheenjohtaja vain napautti nuijaa pöytään kokouksen päättymisen merkiksi, eikä sanonut taikasanoja "kokous on päättynyt", jäivät taistolaiset notkumaan kokouspaikalle kunnes muut olivat häipyneet.
Varapuheenjohtaja kopahutti pöytään ja ilmoitti kokouksen jatkuvan ja koska puheenjohtaja oli lähtenyt pois syytä ilmoittamatta, kokous valitsi varapuheenjohtajan jatkamaan kokousta. Sitten vaihdettiin kaikki kokouksessa valitut virkamiehet ja kirjattiin pöytäkirjaan, joka toimitettiin rekisterihallitukselle siunattavaksi. Poispotkittu puheenhoitaja yritti raastuvan kautta saada alkuperäisen listan voimaan, mutta kokouslain mukaan kokous voi muuttaa tekemiään päätöksiä ennen lopettamista, joten....

Señorita iCola

Ja nyt on ratkaistu tärkein asia Suomalaisten veronkierrossa, kohta maksetaan valtionvelat takaisin eikä tarvii leikata tuon takia  :psylach:

http://yle.fi/uutiset/sipila_portugalin_verosopimuksesta_tavoitteena_loppu_verovapaille_elakkeille/8832545
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

jta

Quote from: =Juku= on Sat 23.04.2016 12:47:13 (UTC+0300)
Historiaa:
Kun sadankomitea tuli Suomeen, olivat taistolaiset päättäneet kaapata tuon oikeistolaisjuurisen englantilaisen rauhanliikkeen suomalaishaaran. Taistolaiset pitivät huolen, että valittava sihteeri ja varapuheenjohtaja olivat oikeauskoisia. Kun kokematon uusi puheenjohtaja vain napautti nuijaa pöytään kokouksen päättymisen merkiksi, eikä sanonut taikasanoja "kokous on päättynyt", jäivät taistolaiset notkumaan kokouspaikalle kunnes muut olivat häipyneet.
Varapuheenjohtaja kopahutti pöytään ja ilmoitti kokouksen jatkuvan ja koska puheenjohtaja oli lähtenyt pois syytä ilmoittamatta, kokous valitsi varapuheenjohtajan jatkamaan kokousta. Sitten vaihdettiin kaikki kokouksessa valitut virkamiehet ja kirjattiin pöytäkirjaan, joka toimitettiin rekisterihallitukselle siunattavaksi. Poispotkittu puheenhoitaja yritti raastuvan kautta saada alkuperäisen listan voimaan, mutta kokouslain mukaan kokous voi muuttaa tekemiään päätöksiä ennen lopettamista, joten....
Mitäs jätti homman puolitiehen.  :psycho:

maija

Ihan helvetin hyvä juttu   :good:
Joku löi ns. virsikirjalla päähän  ::hihsmoke
Tuo äijä on olevinaan niin uskovaista, mutta kyllä mun muistaakseni Jesse opetti ihan toista, kuin tämä kaiffari toteuttaa.
Toi virsi taitaa olla poistettu nyk.käytössä olevasta, mutta tämä siellä on:

http://evl.fi/virsikirja.nsf/3a4d75a55db9a965c2256d55004992ba/b72dc0707a97a3f6c2256d67003a4d85?OpenDocument

IsoP

Raamattua voi lukea toisellakin tapaa, enkä nyt ihan varma ole että se Jesse oli pelkästään rauhan ja kaiken muun hyvän asialla  :psp:
QuoteMatt. 10:34 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa,vaan miekan."
Make tea not love

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

maija

Quote from: IsoP on Sun 24.04.2016 08:59:15 (UTC+0300)
Raamattua voi lukea toisellakin tapaa, enkä nyt ihan varma ole että se Jesse oli pelkästään rauhan ja kaiken muun hyvän asialla  :psp:
QuoteMatt. 10:34 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa,vaan miekan."

Jep. Kaikki löytää siitä kirjasta oman totuutensa. Siitä melko mainio sepustus  ::hihsmoke
Vaan kun edelleen tuon virren sanat sopii niin helvetin hyvin tämän verosuunnitteluekspertin politiikan arvosteluun.

=Juku=

Quote from: jta on Sat 23.04.2016 21:22:01 (UTC+0300)
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/he-soivat-lesken-leivat-opiskelijat-hairitsivat-sipilan-puhetta-virrella/725920/

Opiskelijat tervehtivät pääministeri Sipilää eilen Jyväskylän keskustassa laulamalla virttä, mikä peitti ainakin hetkeksi  puheet.
Tuli mieleen vanhan virsikirjan virsi 128, ja varsinkin sen toinen värssy. Se kuvaa valtion tilaa paremmin kun lesken rovon ryöstö...;-)

"2.  Mä sain niin ylen runsaasti, Vaan kaikk' on hävitetty;
   Tuhansiin nousee velkani, Tuo turhiin menetetty.
   Mä tuhlailin, kuin pohjaton Mull' oisi lähde ollut;
    Nyt olen paljas, alaston, Ja maksupäiv' on tullut.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview