News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Politiikkaa, Politiikkaa Vol. II

Started by Jarre, Sat 16.03.2013 20:45:19 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarre

Vähänhän siinä on että työnantaja harvoin tinkii mistään vapaaehtoisesti mut työntekijä on pahimmillaan puolet vuodesta palkatta :jees:

Kun ei olla samassa veneessä ni se on se ongelma....
Carpe Natem

paavo

Noo, omasta näkökulmasta mä olen jatkuvassa pätkätyössä.
Eihän tässä tilanteessa ole kellään helppoa, se on selvää.

Atomisaattori

Vastahan mulla tippui vuositulot 10k€ kun siirrettiin toiseen tulosyksikköön. Jos tästä pitäisi vielä joustaa palkalla, niin helpommaksi tule jäädä ansiosidonnaiselle

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

paavo

Señorita iCola

Kaipa tuota nykyään on vähän jokainen pätkätyössä. Mitä katselee työpaikkailmoituksiakin nii ei ketään enää palkata toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella, jos ei satu olemaan sairaanhoitaja.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Jarre

Kuitenkin pitäisi pystyä luottamaan että elämän menot saa maksettua....jos jatkuvasti jää lupaukset työnantajan puolelta pitämättä ni hankalaa on.......ja sit vielä pitäisi lisää joustaa.....samaan aikaan kourallinen ihmisiä tienaa miljoonia tai satoja tuhansia kuussa mut ongelma kuulemma on se 2000€/kk tienaavan duunarin palkka....
Carpe Natem

Atomisaattori

Quote from: Jarre on Sun 12.10.2014 19:51:35 (UTC+0300)
Kuitenkin pitäisi pystyä luottamaan että elämän menot saa maksettua....jos jatkuvasti jää lupaukset työnantajan puolelta pitämättä ni hankalaa on.......ja sit vielä pitäisi lisää joustaa.....samaan aikaan kourallinen ihmisiä tienaa miljoonia tai satoja tuhansia kuussa mut ongelma kuulemma on se 2000€/kk tienaavan duunarin palkka....
Mulla on rästissä heko% parilta kuukaudelta kun on tärkeämpiäkin asioita, ei duunarin palkka ole tärkeää.

Vertailuna parin vuoden takaa http://www.hs.fi/talous/a1305572588087
Ei nuo korvukset ole ainakaan laskeneet tuosta

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Jarre

Ja jos paavokin vertaa omaa epävarmuuttaan ni samalla firman toimari saa reilut 350 000€ vuodessa :jees:

Onko riskit ja palkka tasapainossa, mitäs luulet :think:
Carpe Natem

Jarre

Quote from: Atomisaattori on Sun 12.10.2014 20:00:07 (UTC+0300)
Quote from: Jarre on Sun 12.10.2014 19:51:35 (UTC+0300)
Mulla on rästissä heko% parilta kuukaudelta kun on tärkeämpiäkin asioita, ei duunarin palkka ole tärkeää.

Vertailuna parin vuoden takaa http://www.hs.fi/talous/a1305572588087
Ei nuo korvukset ole ainakaan laskeneet tuosta
Meilläkin on uusi palkka järjestelmä......7 vuotta on aika kun laitetaan palkat sen mukaisiksi...ei oo kiirettä, ei
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview