Mitä viimeksi teit/mitä ostit autoosi (Pl. tankkaus) vol.2

Started by Señorita iCola, Tue 09.04.2013 16:15:59 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Night breaker, yksi suosikkisanapareistani. :drool:

Keenoneja olen itsekin haikaillut. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Örtzi

Mulla valot on ku tuikut.. Uutta umpiota sanovat, muttakun tossa -97 lolvossa ei uutenakaan ole valot ollu mitään huippuluokkaa. Lisävaloja keulille olen miettiny, mutta ei mitään järjettömiä ulokkeita viittis, hajoo kuitenkin. Mun käytössä. Akan Fiatti vaikka muuten on aika sanoinkuvaamaton tekniikan puolesta, niin valot kyllä näyttää mitä pitää ja nyt kun on taas toi korkeussäätö rikki(juu, uus moottori on penkillä, kelit kun paranee niin jos sitten taas auton viereen polvilleen/selälleen/kyljelleen ja vaihtais kun on ensin puolet autosta purkanu että pääsee käsiksi, kahdestoista 9 vuoteen), niin hiukka liikaakin. Samat H7 polttimot kuitenkin. On siinä heijastuspinnan teossa kait eroa niin.

Ja toi helvetin pitkä sulkuvuodatus tuohon väliin vain jotta lukeminen olisi helpompaa.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

nyyyps

Mulla on joutilaat lisävalot tuolla, halvat ku mitkä. :psp:
Ei tartte hakea edes tuota Almeraa pihasta, jos ne valot haluaa. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

-teme-

Omassa on ihan alkuperäset bi-xenonit ja vielä apupitkät samassa umpiossa, valoteho on aika hyvä mutta jos tuohon vielä lisäpitkät heittäs keulille niin olis aika kirkasta. :psycho:

Susey

Quote from: Örtzi on Fri 12.12.2014 19:00:02 (UTC+0200)
Ja toi helvetin pitkä sulkuvuodatus tuohon väliin vain jotta lukeminen olisi helpompaa.
Kiitos, en tajunnut mitä ajettiin takaa

Susey

Jos nyt ei joku runkkari hae tuota minun Primarea edelliseltä omistajalta, niin täytyy poika hakea kotiin ens viikolla.. En tiiä, siinä ei varmaan valoja oo, pitäs jotkut ämpäsrin kokoset lisävalot..

Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Susey

paavo

Susey

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview