News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Kummolan kabinettipelleily 2013-2014

Started by [:]Kylkiluu[:], Fri 30.08.2013 23:58:42 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Morgan

Quote from: Örtzi on Tue 01.10.2013 13:22:23 (UTC+0300)
Ehkä Karalahti antoi opetuksen tuosta pään ylhäälläpitämisestä pelin aikana? Pelin päätyttyä EI enää toiseen kosketa. Toi on aivan sama asia, kun jos nyrkkeleilyssä kongin soimisen jälkeen toinen lyö takaraivoon kun olet kävelemässä omaan kulmaan. Nyt ne JYP-lasit pois silmiltä ja järkeä päähän. Täysin turha ja sikamainen teko. Summerin jälkeen EI enää pelata.

Ensin tuohon Karlahteen ja myös viimeisen kerran, jos Jere näki että Poukkulan pää on alhaalla mikisi taklata kyynärpää korkealla (Jere on myöntännyt kyynärpäiden oleen korkealla) päähän, kun vaihtoehtona olis ollut jäättää taklaus tekemättä, taklata puhtaasti. Oliko Poukkulan pää alhaalla? mutta tuo taklaus ja tapaus on ollutta ja mennyttä.

Tapaus Abid. Minusta on oikein että Abid sai rangaistuksen,ei noin tietysti voi summerin jälkeen tehdä, mutta rangaistuksen pituus on mielestäni se asia mikä on päin vittua.
Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin

Örtzi

Mun mielestä rangaistus on oikein ja linjassa. Vähintäin kaksinkertaisena sanktio, jos tapahtuu ns. peliajan ulkopuolella. Ja Kamalahtea mä en tähän keskusteluun tuonut, itse aloitit vertaamisen.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Morgan

Quote from: Örtzi on Tue 01.10.2013 17:50:04 (UTC+0300)
Mun mielestä rangaistus on oikein ja linjassa. Vähintäin kaksinkertaisena sanktio, jos tapahtuu ns. peliajan ulkopuolella. Ja Kamalahtea mä en tähän keskusteluun tuonut, itse aloitit vertaamisen.

Asia pihvi varmastikkin kummankin osalta  :good:
Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin

Örtzi

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

maija

Ilves pelaa hyvin  :jepso:  :jepso:
Tänään Jokerit sai huomata, että pelkkä raha ei ratkaise  :good:

Ruutupaitarakastaja

Quote from: maija on Wed 02.10.2013 22:37:45 (UTC+0300)
Ilves pelaa hyvin  :jepso:  :jepso:
Tänään Jokerit sai huomata, että pelkkä raha ei ratkaise  :good:
Ollut kuulemma hallissa hiljaista sen jälkeen kun Hjallis sanoi, ettei lakanaporukoiden tarvi tulla pelejä katsomaan. Anteeksipyyntö ei porukalle ole riittänyt. Ei voi kentällä täydellisesti pärjätä, jos koko organisaatio ole täysillä mukana. Hjalliksen pitäisi saada rauha aikaan isojen faniryhmiensä kanssa hinnalla millä hyvänsä. Kotiyleisön tukea joukkue kaipaisi, jos 0-4 otetaan turpaan. Joukkueen pelistä en osaa sanoa mitään, kun en peliä nähnyt. Maalikooste oli tarpeeksi karmeeta katsottavaa.

Örtzi

No Jokerit nyt on omistajaansa myöden ollut aina inisijöiden ja akkojen joukkue.  :jees:

Ruutupaitarakastaja

Örtzi

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview