News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Kummolan kabinettipelleily 2013-2014

Started by [:]Kylkiluu[:], Fri 30.08.2013 23:58:42 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Örtzi

Sputnikkeja peukutan.  :jees: Mukavasti muuten Vaasan Sport on kabinetin mielestä Liigaan sopiva ja urheilullisesti se paras, vaikka ei Mestiksessä edes 4 parhaan joukkoon sijoittunut. Noi neljä muuta on kai sitten Liigaan liian kovia että ei voi Mestiksen parasta ottaa.. Mestis siis on Suomen kovin sarja jääkiekossa.  :psp:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Señorita iCola

Ja tuota samaa ajattelumallia käyttäen Liiga on taas maailman kovin sarja, paranee laittaa joku Jokerit KHL:ää pelaamaan kun olisi tukku parempiakin joukkueita, niin hyviä että olisivat siellä ylivoimaisia  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Örtzi

Ei, vaan KHL on Liigaakin huonompi..  :psp: Ehkä kuitenkin hieman eri asia  KHL-siirto kuin nosto Mestiksestä Liigaan.  :psp:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

IsoPahaJolppi

:pokeri: Alkaa menemään täällä paikallisilla vähän yli jo tämä hillitön hypetys. Kylällä on vähän joka toisessa ikkunassa jotain keltaista rättiä roikkumassa ja lehdessä hirmustoorit joka päivä. Meininki on vähän jo se, että päätyyn asti ja laidasta vielä läpi. Ei kuitenkaan kummola ole vielä vissiin päättänyt liigan voittajaa. Ei ainakaan ole täälläpäin kuulunut mitään sellaista.

Ai saakeli kun kausi vielä saattaa loppua vähän etuajassa, niin jopa sitten taas maristaan kun ei ne mitään osaa...

Onhan se tietysti mukavaa kun joukkue menestyy mutta kumman paljon noita ikuisia saipakannattajia on ilmaantunut, tyyliin olisin kyllä käynyt jo aikaisempinakin vuosina pelejä katsomassa, mutta kun ei ole ehtinyt.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

:lach: no voivittusentään....

Nyt on kovat piipussa.
http://www.esaimaa.fi/Online/2014/03/26/Hitler+katkerana+SaiPan+menestyksest%C3%A4%2C+ei+sovi+kirosanoja+v%C3%A4lttelev%C3%A4lle/20141011/4

http://www.youtube.com/watch?v=kJJ3oTZ4xBw

Jaahans. Tällä koneella ei näköjään saa suoraan tuota osoitetta kun on ääkkösiä. Copypastet kehiin.

paaliin se mäkki
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Poslari

Hyvä Lukko ja Tepsiläiset!(Vaha,Numppa,Uusikartano,Ahtola)Tiedä vaikka Mikkolakin kasvattaisi mestaruusmääränsä yhdeksään.Melko huima kaveri.On osannut joukkueensa valita oikein.3 mestaruutta Tepsissä,1 Jokereissa ja 4 Kärpissä.
Nyt on täällä Tepsilässäkin päästy hyvään alkuun kun hallituksessa on ymmärretty erota.Vielä kun tj österlund häipyy ja kauas!
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

IsoPahaJolppi

:mosh: taitaa olla kohta kausi taputeltu, homma luistaa käsistä kuin sökö kytkin kolille noustessa.

maija

Jolppi maalaa piruja seinille   :nono:

Tääkin homma ratkee pelaamalla, tietääpä, mitä illalla töllöstä vahtaa  :jepso:

maija

IsoPahaJolppi

Quote from: maija on Mon 31.03.2014 20:53:47 (UTC+0300)
Sputnikit  :mosh: :mosh:
Jep. Näin kävi, ja taas heti kun olin käynyt täällä manaamassa.

Aiemmin kun olen hehkuttanut niin heti alkanut konttaus. Jos minä nyt oikein mollaan niin mistä sitä tietää miten ne innostuu.

Tosin nyt on kova luu vastassa. Huomenna varmaan alkavat koneistaa kohti oulua...

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview