Mitäs kokkaillaan II

Started by Susey, Thu 12.09.2013 15:22:48 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kiljutron

Olen minäkin vihreistä herneistä tehnyt. Seuraavaksi suunnittelin keltaisia herneitä ja mun mielestä niiden resepteissä käsketään useammin poistamaan kuoret.  :think:

nyyyps

Keltaisista herneistä keittoa minäki olen tehny, muut pavut on jääny kokeilematta, kö tahtoo palkokasvit pierettää niin saakelisti. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Kananmunamiffinsseja. Muffinssivuokaan munan lisäksi sörsseliä millä haluaa lisätä makua. Me laitettiin tomaattia, kurkkua, sipulia, fetajuustoa, valkosipulia ja oliiveja.

Carpe Natem

Eeki

Toi pitääkin kokeilla. Kauas ja missä lämmössä kypsentelit?
Ajatuksia. Kummallisia, epäilyttäviä ajatuksia...
Minulla on Ford, mikä sinun puolustuksesi on?

Kastori

haluttais kokeilla sitä kun siihen peltiseen muffinsivuokaan pekonilla vuorataan reunat ja pohja kananmunasta ja sitte täytteeksi maun mukaan jotain..  :drool:

Jarre

Carpe Natem

Jarre

Quote from: Castoreum on Fri 17.10.2014 20:10:36 (UTC+0300)
haluttais kokeilla sitä kun siihen peltiseen muffinsivuokaan pekonilla vuorataan reunat ja pohja kananmunasta ja sitte täytteeksi maun mukaan jotain..  :drool:
vois kyllä :drool:
Carpe Natem

Eeki

Parista pekonisiivusta tuunaa vuoan, niin saa syödä koko hässäkän, eikä tule roskaa.
Ajatuksia. Kummallisia, epäilyttäviä ajatuksia...
Minulla on Ford, mikä sinun puolustuksesi on?

nyyyps

Tuota, se on uunimunakas. :blink:

Jos se tehdään annosvuuissa, niin se on silti uunimunakas. Se vain tehdään annosvuokiin.
Se on tähänki asti ollu uunimunakas. :blink:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

sori.. on se silti varmaan ihan hyvää..

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview