News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Pahimmat liskost sitten Aliens vs Predatorsin jälkeen

Started by PajakkiVasseli.com, Tue 29.07.2014 03:04:13 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

The Änes

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

The Änes

Tossa lueskelin Sami Lopakan Marras nimistä kirjaa ja siinä oli kuvailtu eräs liskojen yö. Onkohan ne passelillakin tälläisiä :serlokkismoke:

"Kauhu kauhu... Niitä tulvi arkkuun joka puolelta. Niitä täytyi olla satoja. Katossa, seinissä, allani, ihollani. Sydän hakkasi ja hengitys salpaantui. Niitä oli himmeän lukuvalon kuvussa. Aina kun avasin silmäni, niitä ryöpsähteli arkkuun seinien saumakohdista kymmenittäin lisää, lukemattomia jalkoja, kovia kuoria ja niljakkaita tuntosarvia.
Isoja vitun torakoita. Yritin olla liikkumatta.
Alusta oli kostea ja elukoista lähti etova haju. Katosta tippasi jotakin naamalle. Paleli. Pisaroita osui silmiin ja nenälle. Silmiä kirveli. Torakat juoksentelivat paljaalla iholla ja ruumiini kouristeli. Koko arkku kuhisi. Kun sain taas toisen silmän auki, näin että pisarat olivat punaisia. Verta. Minua kannettiin johonkin.
Yhtäkkiä torakat olivat poissa. Niitä oli enää vain lukuvalossa, sielläkin vain muutama. Kerähdin polvilleni. Arkku heilahti ja valuin kohti etuseinää. Puristin sormeni alustaan. Joku huusi jossain kaukana kuin kidutettava. Tunnustelin märkää aluslakanaa joka puolelta. Veri näytti himmeässä valossa mustalta. Iho oli kylmä ja nihkeä ja olin täysin alasti. Arkku keinui ja minua vietiin jalat edellä.
Vasen käteni näytti karmaisevalta. Sen iho oli ranteesta hauikseen asti mädäntynyt. Iljetys ravisteli koko raajaa pakkoliikkeinä, mutta mätä pysyi kädessä. Itku oli purkautua väkisin. Mihin helvettiin minua oltiin viemässä... Kun nostin tyynyä, sen alta pyrähti kaksi torakkaa kohti. Liiskasin toisen patjaan, toinen livahti johonkin alleni. Sen läsnäolo puistatti. Kävin äkkinäisin liikkein koko arkun läpi. Turhaan.
Samassa tunsin pohkeeltani liikettä. Pelästyin, huusin ja hakkasin jalkaani. Iskin takaraivon kattoon. Nyyhkytin silkasta kauhusta. Joku hakkasi arkun pohjaa vasten, minua huudettiin nimeltä. Jähmetyin paikoileni. Seinästä oli tulossa jotakin läpi. Se lähestyi, enkä päässyt enää kauemmas. Se tappaisi minut. Tappaisi..."

Ja sit se herätettiin :psp:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Susey

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview