puhtaus on 1/2 ruokaa

• 4 Vastauksia
  • 778 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

*

Poissa =Juku=

• sekamies
  • IHQ Vippi
  • Vieroituksen tarpeessa
  • *
  • 67353
  • Sukupuoli: Mies
  • Minä itse! vain minä itse? vain???
    • jos joku joskus jotakin...
puhtaus on 1/2 ruokaa
« : Ma 17.11.2014 18:00:14 »

Me first (rules of traffic)

*

Paikalla paavo

• introvertti
  • Modenraato
  • Pakkohoitotapaus
  • *
  • 203001
  • Karvanen setä
Vs: puhtaus on 1/2 ruokaa
« Vastaus #1 : Ma 17.11.2014 18:55:33 »
Kunpa lääkäri määräisi emännälle rimjobia

*

Poissa KH

• ಠ_ಠ
  • Koukussa Apacheen
  • *
  • 10319
  • I live in a constant state of fear and misery.
« Vastaus #2 : Ke 19.11.2014 15:24:13 »
 :lach:
« Viimeksi muokattu: Ke 19.11.2014 15:24:46 kirjoittanut KH »
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

*

Poissa KH

• ಠ_ಠ
  • Koukussa Apacheen
  • *
  • 10319
  • I live in a constant state of fear and misery.
« Vastaus #3 : Ke 19.11.2014 15:25:30 »
paavo :jees:
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

*

Poissa =Juku=

• sekamies
  • IHQ Vippi
  • Vieroituksen tarpeessa
  • *
  • 67353
  • Minä itse! vain minä itse? vain???
    • jos joku joskus jotakin...
« Vastaus #4 : To 16.02.2017 12:40:09 »
Hieman taas "harhaoppia"

Maailman sydänjärjestön puheenjohtaja: ravitsemussuositukset lienevät olleet vahingollisia

Lainaus
Tutkimuksen mukaan hiilihydraattien syönti oli yhteydessä suurempaan riskiin sairastua sydän- ja verisuonitauteihin ja rasvan syönti oli yhteydessä pienempään riskiin. Rasvoista erityisesti kertatyydyttymätön rasva oli yhteydessä pienempään riskiin. Tyydyttyneellä ja monityydyttymättömällä rasvalla ei ollut yhteyttä riskiin.

Tutkimuksessa maitotuotteiden tyydyttynyt rasva oli yhteydessä pienempään riskiin sairastua sydän- ja verisuonitauteihin. Yusuf totesi, ettei vähärasvaisten maitotuotteiden suosimisen tueksi ole minkäänlaista tieteellistä näyttöä. Maitorasva pikemminkin suojaa sv-taudeilta.

Yusufin mukaan tutkijat ovat erehtyneet tyydyttyneen rasvan suhteen, koska huomio on keskitetty pelkästään veriarvoihin. Tyydyttynyt rasva nostaa kyllä LDL-kolesterolia muttei lisää varsinaista sairastumisen riskiä. Ja kun katsotaan tarkempia kolesteroliarvoja (apolipoproteiinit B ja A), rasvojen ja hiilihydraattien vaikutus kolesteroliarvoihin vastaa paremmin todellista sairastumisriskiä.

Pekka Puska teki halaa kieltäessään voin käytön ja suositellessaan margariinia. Nyt tiedetään, että margariini on myrkkyä. Kaikki Floorat sun muut kannattaa jättää kaupan hyllylle. Pähkinöitten hyvät ominaisuudet perustuvat arginiiniin, joka alentaa verenpainetta. Mutta sitä saa pillerinäkin.

Luulen, ettei tulos hetkauta THL:ää. Siellähän ollaan amerikkalaisten suositusten perässä. Nyt todetaan, että ne ovat totaalisen vääriä! Mikään ei muuta meidän ravintosuosituksia, koska kyseisiä johtajia sponssataan mm Coca-Cola komppanian taholta.
 (CocaCola tehtiin aikanaan amerikan kiertokauppiaille kaupiteltavaksi terveysjuomaksi, joka parantaa kaikki taudit ja vaivat)

Kannattaa lukea uusin Tieteen Kuvalehti, jossa pohditaan rasvan merkitystä elimistölle. Rasva on elimistölle tärkeä ravintoaine, hiilihydraatti ei ole. Benecol on tyypillinen keinotekoinen rasva, joka aikaansaa valtimoiden seinämissä vaurioita. Vaikka se hiukan alentaa kolesterolia, sillä ei ole minkäänlaista merkitystä.

Me first (rules of traffic)

alternate login