Mikä digikameramalli ja miksi?

Started by jiidee, Sat 29.07.2006 21:55:00 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarre

Malli valittu --> D1000, mut nuo putket mietityttää....no kattelee sitä...niitähän saa lisää jos alkaa tosissaan kiinnostaa tuo kuvaaminen...  ::nsmoke
Carpe Natem

Brooke

Nyt kun säädin sitä ISOa Canonissa niin tekee hirmuisen isoja kuvatiedostoja  :kerpele:

Kastori

sillä ISOlla pitäs olla vaikutusta kuvakokoon.. eiköhän se kuvanlaatu ja koko ole erikseen siinä säädettävissä..

Brooke

Kastori

Brooke

Kastori

ei se ihan silleen mene.. tarkassa ja sumeassa kuvassa voi olla ihan yhtä monta pikseliä, eli sama kuvakoko. ero tulee tarkennuksessa ja valonmäärässä, kuvantarkkuuteen siis kuvatiedostokoon pysyessä samana..  :jees:

Kastori

onhan toki kuvatiedostokokoissa eroja samoilla asetuksillakin.. [OMA POHDISKELU]mutta ero tullee tiedostonpakkaustavoissa..[/OMA POHDISKELU]

Brooke

Oijjoi kun tämä on teknistä.. ahistaa..  Kuitenkaan en haluisi vaan räpsiä keskinkertasia kuvatuksia  :sorry:

Kastori

no mutta siinä tullaanki aiheeseen mistä on foorumilla useaan otteeseen tingattu eli se että onko parempi että kuva on niin iso että naamakuvasta mahtuu vain sieraimet näytölle vai käyttääkö pienempää kuvaa mistä näkyy koko alue..  :psycho:

mie luulen että sulla on asetuksista menny kuvan koko tai laatu paremmaksi niitä ISOja säädellessä..

voi olla että olen väärässä mutta voi olla että olen olemattakin..  :jees:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview