Mikä digikameramalli ja miksi?

Started by jiidee, Sat 29.07.2006 21:55:00 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

jiidee

Mulla toi raahattava ottaa yhdellä akulla n. 700 kuvaa ja silti on pakko pitää vara-akku mukana (tarvittaessa tupakansytytinlaturikin). Salamaan on yleensä 3-4 settiä (4 kpl/setti) sormiakkuja mukana ihan varmuuden vuoksi.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Kastori


jiidee

Kastori: nyt kun olet sitä pöydän päällä ihaillut ja ottanut kännykällä siitä kuvia, niin jos uskailtaisit kurkistaa etsimeen...ihan rohkeasti vain eka kerta se on kaikille...noin hyvinhän se meni...eikä sattunut yhtään...

Onko se laajispää (28 mm muistaakseni) riittävän laaja sisätiloihin mielestäsi? Sehän on vähän laajempi vielä kuin ns. normaaliobjektiivi (Nikonissa 1.5x kropilla 33 mm).
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Kastori

heheii  :shock:  tuosta pikkuruudusta näkyy niiku se sama kuva mihinpäin minä tuota kameraa osoitan... jänskä.. :psycho:

mut siis joo jäähän tuo kyllä vähän kapeaksi varsinkin sisätiloissa mutta en nyt tiä onko tilanne kuitenkaan niin paha että heti pitäis alkaa siihen päähän opiskaa katteleen.. aiemmin oon kuvaillu noilla 18-55 opiskoilla ja niissä laajispäätä kyllä on jo riittävästi peruskäyttöön mutta taas minusta tuntui että tuo zoomi jäi vähän vajavaksi.. sillä päädyin tuoho 28-75, saa toimia mulle semmosena yleiserikoisjokapaikan objektiivinä.. toistaiseksi..
ja noi valovoimat on kyllä :good:

idieh

Siskolle tarttis saada jostain "halvalla" (Digi)järkkäri.... APUA!!!!  :blink:
Minen ymmärrä kameroista mitään....  :kahvi:

"We're all pathetic. It's what makes everything interesting." House MD


jiidee

Kastori: joku halpa 70-210 tai 75-300 hoitaa sen telepään ihan hyvin. Kesällä valoisassa on ihan sama vaikka on 3.5-4.5 valovoima, talvellla hämärässä eriasia. Noita saa satasella ja siitä ylöspäin. 2.8:n valovoimalla olevat on sitten jo tonnin pintaan.

Tärkeintä on aluksi miettiä mitä tarttee ja ostaa vähemmän. Siksi suosittelin että ostat tuon paremman yleislinssin heti alkuun.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Hypnotize

Neljäsatanen täällä.  :moi:

+ Canon
+ Obiskojen laaja valikoima
+ Kevyt
+ Sopiva kouraani
- Vittu mikä lelu  :ras:

jiidee

Neljäsatasta ei silloin joskus ollut kaupoissa ja 350d:n näytöstä ei näe oikein mitään. Ainahan voi siirtyä parin vuoden sisällä parempaan.

Se pikkupokkari on vielä ostamatta. Huomasin että Fujilta on tullut F40fd...oli pikselin testissä juuri.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

kaustinen

Quote from: Kastori on Mon 05.03.2007 16:32:11 (UTC+0200)
mai beibi  ::lsmoke


Millä kameralla sie kameraa kuvasit?  :shock:

Itellä tossa hyllyssä Olympus myy 700. Ostin koska veli sano että siinä on hjuva kamera (Teknisillä töissä). Pikkuvikaa ollu, käyny kolme kertaa jo Hollannissa huollossa samasta syystä, eli kamera on nähny enempi mualmiaa ku mie.  :kerpele:
Ja se vika oli helposti korjattavissa, putsas muistikortin kontaktipinnat, ei vaan huollossa osattu tehrä.  :lach:
Jotta semmosta, muuten oon ihan tyytyväinen ollu kameraan.
Muut menivät aidan yli, Muhammad Ali.

Kastori

kännykameralla..  :blink:

olisit kulkenu olympuksen mukana.. ihan hyväksi ja kestäväksi kuullu haukuittavan noita olympuksia..

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview