Mayday mayday

Started by Esinahka-Einari, Tue 16.12.2014 19:30:14 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Esinahka-Einari

Läppärissä jotain vikaa vikaa vikaa.Eli sivut aukeavat todella hitaasti ja vieot ei pyöri...kun suljen koneen ja avaan niin toimii minuutin ihan normaalisti kunnes taas menee jumiin. Nettiyhteys toimii. :umn:

Esinahka-Einari


jta

Vois lähtiä siitä liikkeelle että tutki tehtävänhallinnan kautta mikä ohjelma vie niin pirusti resursseja. Virusohjelma kannattaa ajaa ja samalla myöskin jokin mikä haistelee muutakin haittaohjelmia. Jos ei löydy noiden avulla mitään niin sitten järjestelmän putsaus esim. ccleanerilla ja kunnollinen eheytys levylle.

Esinahka-Einari

Niinpä, kun vaan osaisi :okahvi: Kun tää paskawintous  seiska on englanniksi...kyllä mä levyn ehetystä oon kokeillut..mutta en löydä sitä kohtaa missä voi poistaa ohjelmia ::tuplao

Kastori

eikös se suomenkielikin ole seiskaan vaan lataa ja asenna..


Esinahka-Einari

No en tiedä..en osaa mitään tuollaisia :nope: Kun ostin tämän käytettynä ja tässä oli englanninkielinen käyttis..1,5 vuotta sitten ostin ja toiminut ihan ookoo....

jta

Pitänee olla enterprise tai ultimate versio että saa kielen vaihdettua ellei sitten asenna käyttistä uudelleen suomenkielisenä versiona. Ohjauspaneelin kauttahan se tuo ohjelmien poisto löytyy.

Kastori

aloinkin tuota epäileen kon ultimate on mulla..

Kastori

Quote from: jta on Tue 16.12.2014 20:08:05 (UTC+0200)
Pitänee olla enterprise tai ultimate versio että saa kielen vaihdettua ellei sitten asenna käyttistä uudelleen suomenkielisenä versiona. Ohjauspaneelin kauttahan se tuo ohjelmien poisto löytyy.
tai control panel kö se oli.. :psp:

Esinahka-Einari


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview