News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

102 . .. ...

Started by artopaananen, Tue 10.03.2015 11:44:22 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

artopaananen

Vai pitkä tukka ja partakin vielä? Ilmankos näillä SUPO pojusilla ON sitten näitä ""homoeroottisia kuvauksiaan täällä"...  :hahaa: :hahaa:
-
Itse kun olin Posivan onkalossa sisällä, niin onkaloon tunki KOSKINA merivesi sisään. Arto Lauri videossa näkyy homeisen kosteat ja sammaleen rouhimat vesiseinämät. Luolan lattialla vihreän loistavat vedet lammikkoina.. . Katto oli juuri aamulla romahtanut siellä tuhoisasti  alas.

Täytyy kyllä sanoa, että SE realismi mitä ITSE olen tuossa luolassa ja sen seinissä nähnyt. EI TODELLAKAAN VASTAA TÄTÄ #TIETOKONEILLUUSIOTANNE#.. Kuka sitten edes uskoo tähän?.. .. ,

Mahtoikohan piirtäjä ottaa kovatkin palkkiot luodessaan tämän maailman p i t k ä p i i m ä i s i m m ä n   huijauksen tuosta sortumakolostanne?

Osaisikohan muuten Seppälä kertoa maksettua summaa?- - - Tai Janne kenties?))

Hupaisinta tässä on, että luolasta EI ole saatu vuosikymmeniin ainoaakaan videointia! Mutta kun Arto kokosi sortuvan ja veden täyttämän luolaston kuvat Yotube videoonsa. Niin JOPAS Posiva sai kuin saikin tietokone animaationsa julkisuuteen.. :psylach: :pässi:
-
PS. AIKA JÄNNÄÄ MITEN JO LUOLAN SUULLA ALKAA alueelle tyypillinen hallitsematon RADIOAKTIIVISUUS TIIVISTYÄ LUOLAN SEINÄMISTÄ VALUVIKSI USVIKSI. TUTTU ILMIÖ MULLE MYÖS. Seuratkaapa muuten oikeanpuolen reunalla oleva joki virtaa oudon vihreää pimeässä loistavaa nestettä, aika etovaa, eikö?. .

Erityisesti purkukanavan tritium tekee samaa etovaa kaasujen usvasumuiksi tiivistymistä.. . ) Ilmeisesti AINOA toden mukainen asia koko filmissä
..  :alokas:
Kaikki teksteissä esiintyvät väittämät, laskelmat ja päätelmät ovat AMATTIMAISTA 30v TVO/ASEA YDINALAN SISÄPIIRIN kokemuksen käsialaa.

Yhtenevälsyydet todelisten, dokumentoitujen tapahtumien, oikeiden matemaattisten kaavojen tai muiden todennettujan faktojen kanssa ovat niinikään TÄYSIN TOTTA.

nyyyps

Minä puen sitten Lexan univormun. :bounce:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Lexa

Quote from: artopaananen on Sun 20.12.2015 17:09:38 (UTC+0200)
Vai pitkä tukka ja partakin vielä? Ilmankos näillä SUPO pojusilla ON sitten näitä ""homoeroottisia kuvauksiaan täällä"...  :hahaa: :hahaa:
Pitkät hiukset on, ja jonkinlainen reuhka leuassa kyllä :jees: Mutta kyllä mä ihan hetero olen.

Quote from: artopaananen on Sun 20.12.2015 17:09:38 (UTC+0200)
Itse kun olin Posivan onkalossa sisällä, niin onkaloon tunki KOSKINA merivesi sisään. Arto Lauri videossa näkyy homeisen kosteat ja sammaleen rouhimat vesiseinämät. Luolan lattialla vihreän loistavat vedet lammikkoina.. . Katto oli juuri aamulla romahtanut siellä tuhoisasti  alas.
Et viitsis laittaa linkkiä? En ole tuollaista videota varmaan nähnytkään :think:

Quote from: nyyyps on Sun 20.12.2015 17:29:31 (UTC+0200)
Minä puen sitten Lexan univormun. :bounce:
Mä en saa lainata sitä :sorry: Laki kieltää....
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

artopaananen

* On noita muitakin, erityisesti Posivasta.

Mutta tämä oli Maailman ENSIMMÄINEN JULKINEN KUVA LUOLAN SISÄLTÄ!

Kuten AINA Arto on näissä AINA ylivoimainen , ylittämätön ja  ensimmäinen.

Arto Lauri 64. ULTIMATE Posiva.   

https://www.youtube.com/watch?v=YVNqIBANy1g
Kaikki teksteissä esiintyvät väittämät, laskelmat ja päätelmät ovat AMATTIMAISTA 30v TVO/ASEA YDINALAN SISÄPIIRIN kokemuksen käsialaa.

Yhtenevälsyydet todelisten, dokumentoitujen tapahtumien, oikeiden matemaattisten kaavojen tai muiden todennettujan faktojen kanssa ovat niinikään TÄYSIN TOTTA.

Lexa

Maanalaiset tilat ja kosteushan on ihan selkeä yhtälö, mutta mitään kunnon valumajälkiä tai isoja vihreitä lammikoita en tuossa videossa kyllä nähnyt. Hiekansekaisia pikkulätäköitä kyllä. Ja noi "räjähdysovethan" kyllä mun silmään näyttää enemmän vaan kulunvalvonnalliselta turvatoimenpiteeltä, niissä kun on lähes poikkeuksetta miehen mentäviä aukkoja rakenteessa, niin ei ne kyllä painetta pidättele... :think:

nyyyps

Käväsehän arto pahtavaaran tunneleissa ja ihmettele sitten sitä ihan normaalia kosteutta kallioperässä. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

artopaananen

Niin virallinen Posivan valhe oli väittää, että luolassa vesi liikkuu 1mm/1000 vuotta!

Lisäksi Posiva väittää, ettei sen luolaan tule vettä lainkaan 100 000y aikana. Eikä kaasuuntuva Pu-239 ioniplasmat tule t i i v i i s t ä   Onkalosta kuplien ylöskään! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Saakin olla aika POLIISI VAMMAINEN uskoakseen, että noiden oudon v i h r e i t e n lammikoiden ja kalkkikivettyneiden alunavanojen takana EI olisi jatkuvasti Onkaloon valuva suolainen ja syövyttävä meren vesi!

LeXa ja muut VAMMAIS POLIISIToverinsa voi valehdella paskaansa jatkoonkin. Mutta Arton videoissa näkyvät joet ja lammikot kertoo minkä kansa n y t  tajuaa. Luolaan EI päästetä, koska se vuotaa Pu-239 kaasuja ylös ja koskina merisuolavedet sisäänpäin! :pokeri:

Lexa

En minä ottanut kantaa määriin tuollaisilla tarkkuuksilla, enkä kommentoinut mitään kyseisen veden koostumuksesta. Totesin vain, että maanalaisissa tiloissa kosteus on aina ongelma, ja kun Onkalon ilmanvaihtoa ollaan (ymmärtääkseni yhä) vasta rakentamassa, niin kosteuden näkee. :kahvi:

Ei noissa pienissä lätäköissä ja kosteissa seinissä ole kallioon kairatussa luolassa mitään ihmeellistä.

EDIT:
Ja mitä ilmeisimmin sinne kyllä on päästetty vierailijoita, tuo edellinen videoni oli jonkun ulkomaalaisen kait, vaikkakin Suomalaisen julkaisema - tässä olisi kotimainenkin.

https://www.youtube.com/watch?v=c5qyQyYxW4s

artopaananen

Et taaskaan siellä Vuojoella kuuntele:

"POSIVA KERTOO, ettei Onkaloonne tule lainkaan vettä sen oletetun 100 000y aikana!

Veden liikkeeksi Posiva mittasi 1mm/1000y. Ja muuta silkkaa PASKAA!"

On tuollaisten dokumenttien jälkeen TURHA vedättää, että luolat pysyvät vuosituhansia kuivina. Kun jo ihan perus matematiikalla luola on TÄYNNÄ vettä muutamassa kuukaudessa JO nykyisilläkin pois pumppauksien vesimäärillä. LISÄKSI meren alle seinähullusti rakennetussa hiekkamontussa vesi on ylikyllästynyt SUOLASTA! Itse asiassa Posiva myöntääkin, että Onkalon pohjalla on jo nyt tektoniikasta kiintosuolaa, metaanikaasuja ja öljytä paikallisesta öljy luske kivestä! Puhumattakaan alueella tapahtuvat jatkuvat tuumaluokkaa/y tapahtuvat tektoniset liikkeet saumassa.