News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

102 . .. ...

Started by artopaananen, Tue 10.03.2015 11:44:22 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lexa

Ja Artolla ei ole kyllä sekunninkaan oikeaa panostista tämän sivuston ylläpitoon, siinä missä meitä on täällä muutamia jotka on antanut satoja vuorokausia aikaansa tähän... :kahvi:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

artopaananen



FB. 04.2015 Uusi maailmanjärjestys

J.R.
9.37 paikallista aikaa oli lennonjohtoon radiossa kumpikin lentäjistä yhteydessä: emergency, emergency. Tämä oli aikaisessa vaiheessa päässyt tiedotusvälineisiin ennen kun suut oli tukittu ja virallinen narratiivi syötetty kaikille.
https://youtu.be/LVU_P8NOGJs
GERMANWINGS CRASH: Second Black Box Recovered As Mystery Deepens
So, they claim to have found the "second black box" from the...  youtube.com
https://www.facebook.com/marco.autio?fref=ufi

M.A.
Ilman ionisoituminen saattaa aiheuttaa nukuttavien kaasujen muodostumisen ohjaamoon. Mahdollisesti toinen tuli pahoinvoivaksi ja lähti tauolle wc:hen käymään. Toinen laittoi sitten oven kiinni ja nukahti kaasuihin. Nukahtaessaan mikrofoni jäi normaalia lähemmäs suuta kun pää painui mittaristoa vasten. Ei kuulostanut hereillä olevan tasaiselle hengitykselle.... Pilotti asetti koneen mahdolliseen liukuun koska lakikorkeus oli saavutettu, tarkoitus ajaa "itse" konetta hieman alemmas. Näki vaan niin että nukahti kaasuihin... Liu´un aikana sitten koneen vauhti kiihtyi loppua kohden, kuin ilmoitettu...

* M.A. osui ja TARKKAAN! Kazastanissa kokonaiset kaupungilliset ihmisiä saaneet ydinabnean noista samaisista uraanin säteilyionisaation kaasuoista ydinvoimalassa. Itse tiedän TASAN miltä omassa ruumiissa ydinabnea oikeasti tuntuu. TVO:lla ilmiö on arkikamaa. Olet tilassa jossa jopa käden nostaminen tuntuu ylittämättömältä!.. 96.Ionoic air videossa näytetään suoraan miten säteilyionisaatio kykenee pysäyttämään jopa 4 moottoria suoraan lennosta. Näin tapahtui germanwings koneessa. Polttoaine kun ei koneesta lopu kesken peruslentojen. Koneet pysähtyy siis ihan muista syistä!
----

M.A.
C-H-O hiili, vety, happi, -ketju. Radioaktiivinen kaasu tai muut päästöt saattaa hajottaa mm. metaania hiileksi jolloin ilmaan muodostunee "vieraita kaasuja" jotka aiheuttavat ihmisten nukahtelua... kuka osaa kertoa perustuuko nukutusaine voimakkaaseen hapetukseen? http://fi.wikipedia.org/wiki/Propofoli

Propofoli on lyhytvaikutteinen lääkeaine, jota käytetään suonensisäisenä anestesia-aineena, joko...
fi.wikipedia.orghttp://fi.wikipedia.org/wiki/Propofoli

Marco Autio Kazastanissa muistaakseni mainittu makeasta tunteesta suussa...

* Kazastanin uutisoinnin yhteydessä suoraan kerrottiin, että radíoaktiiviset kaasut toimivat kuin anestesia eetterit! TUOSTA on siis kysymys selkeästi. Koska onnettomuus johtui reaktorien säteilyvaarasta asian julkituloa estävät korruptoidut viranomaiset tarkkaan!
---------
Kaikki teksteissä esiintyvät väittämät, laskelmat ja päätelmät ovat AMATTIMAISTA 30v TVO/ASEA YDINALAN SISÄPIIRIN kokemuksen käsialaa.

Yhtenevälsyydet todelisten, dokumentoitujen tapahtumien, oikeiden matemaattisten kaavojen tai muiden todennettujan faktojen kanssa ovat niinikään TÄYSIN TOTTA.

nopafe

Mitäpä ajattelit asialle tehdä?  :serlokkismoke:

artopaananen

Tieto= VALTAA.

Ja VALTA kuuluu kansalle.

Koska ydinrikolliset hyppivät seinille näiden paljastusten takia.

On tehtävä KAIKKI, jotta kansalla
A/ On TIETO
B/ Valta
C/ Kyky myös panna ydinrikoksistaan vastuuliset Armeija/ POLIISI/ Korruptoitunut lehdistö ja hallintokoneistot.

Vastaamaan tulevaan YDINRIKOLLISTEN NYYRBERGIN OIKEUDENKÄYNTIIN. Joka veripisarallaan aina jopa hengellään rikoksistaan IHMISKUNTAAMME VASTAAN.
Kaikki teksteissä esiintyvät väittämät, laskelmat ja päätelmät ovat AMATTIMAISTA 30v TVO/ASEA YDINALAN SISÄPIIRIN kokemuksen käsialaa.

Yhtenevälsyydet todelisten, dokumentoitujen tapahtumien, oikeiden matemaattisten kaavojen tai muiden todennettujan faktojen kanssa ovat niinikään TÄYSIN TOTTA.

Handuusi

Eikös toi kone tullu alas puolenpäivän jälkeen?

Before you can see the light, you must die.

artopaananen

FB. 2015  J.R.
Tuossa on se että, ohjaamosta olisi pitänyt kääntää ovenlukitus katkaisinta uudelleen vähintään kerran 5 min. Jälkeen, jotta muu miehistö ei pääsisi sisään. Nukkuva ei sitä voi tehdä. Jos koneessa oli kukaan hereillä olivat koputtelijat tavallisia matkustajia koska eivät pääse sisään. Henkilökunta olisi päässyt sisään ja heillä olisi ollut aikaa käyttää myös satelliittipuhelinta matkustamossa.

Lisäksi tietokoneet alkavat huutaa maan lähestyessä SINK RATE PULL UP! Kone oli saatettu ottaa alas tietokone systeemillä, joka on juuri kaappaustilannetta varten jo ennen 2001 kehitetty jotta kaappaajat saadaan alas mihin vain eikä lentäjät pysty sitä ohittamaan. Toisaalta ihmetyttää valtavan kerosiinipalon puuttuminen.

* Ainakin:" Arto Lauri 96 Ionic air" videossa koneen moottorien pysähtyessä ionisaation tuhoon. Samalla romahtavat kaikki muutkin lentokoneen turvasähkösysteemit. Jopa sisäinen kuulutuksen järjestelmä oli hiljaisena. Siksi ovi ei auennut, siksi hälytystä EI kuullut. .

Myös se ihmetyttää MIKSI nykyään miltei KAIKKIEN oudosti putoavien kymmenien ja kymmenien koneitten ympäillä pyörii tällainen JATKUVA viranomaisten salailujen meri? Miksei Germanwingsin toista nauhaa uskallettu julkaista kuin viranomaisten sensuroitua msitä päivien ajan. MITÄ SIIS SALAAVAT?..

Itse uskon vakaasti siihen, että aihe on käytännössä AINA se sama, viranomaisten tarkkaan tuntema. Pohjanmeressä joskus 1986 paikkeilla öljynporaustornien hullon helikopteri sai SÄTEILYIONIPILVESTÄ FOX-TV:n mukaan yhtä paljon valokaarienergiaa kuin koko USA energiantuotannot. Ei ole kovin vaikeaa ymmärtää miksei tällaisten Pu-239 IONI- iskujen jälkeen yksikään lentokoneitten laitteisto näissä nähdysti toimi.

M.A.
Oveen hakkaajan äänet kuulosti aika vaatimattomilta ja taisi olla lisäksi nainen...
-----------
Kaikki teksteissä esiintyvät väittämät, laskelmat ja päätelmät ovat AMATTIMAISTA 30v TVO/ASEA YDINALAN SISÄPIIRIN kokemuksen käsialaa.

Yhtenevälsyydet todelisten, dokumentoitujen tapahtumien, oikeiden matemaattisten kaavojen tai muiden todennettujan faktojen kanssa ovat niinikään TÄYSIN TOTTA.

Lexa

Arto on siis siirtynyt tässä ydinalan erityisasiantuntijasta suoraan lentokoneiden turvajärjestelmien asiantuntijaksi. Ja et näe tässä mitään omituista? Pitää muistaa että ihan kaikki mitä netistä lukee, ei välttämättä ole totta tai edes vääristeltyä totuutta - moni mielellään spekuloi asioilla joista eivät tiedä paskaakaan, ja aina löytyy hölmöjä jotka uskoo näihin spekulaatioihin kuin raamattuun.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Handuusi

#97
Hullu juttelee itsensä kanssa folioteorioista...

E: Siis ei Lexa
Before you can see the light, you must die.

artopaananen

R.B.    Keskiviikko 25.3.2015 klo 20.47


Kone oli 25v vanha. Ei siinä ole ollut tommotti 3-as. lukitus kytkintä.

Saitko sen kabiinin kuvan 1.* jonka väitetään olevan Barcelonan aamukuva D-AIPX ???

Se kuva on ihan eri kuin mitä meille kolmiasennosta ihmeestä filmataan. Nämä ohjaamokonsolit on osin kuin tietokoneräkkejä, kasattavissa 'miten vaan'. Penkkien välissä kojeet ja panelit vaihtelee koneesta toiseen... teatterien vehkeet eivät vastaa tuota 1*kuvaa.

1* kytkin peitetty puhelimella. Koska SE EI OLE 3-asentoinen. Ja koska rakenne on pyöreä koroke, puhelin ei pysy sen päällä edes kuvaushetkeä. Miksi edes yrittää laittaa puhelin jonnekin mistä luistaa alas? Pyöreä koroke on TEHTY SITÄ VARTEN ettei siihen voisi laittaa mitään, suojamaan kytkintä vahingos painumiselta.

Mistä lähtien on tuhotun koneen lähtöaamun kabiinista saatu yleisölle kuva? Tämä on ensimmäinen, ennenkuulumaton - koska koko trinitykytkin satu on ainoa laatuaan.
________________________________________


Kuka toi koneeseen bensakannun ja kaatoi sitä ilmastointiin?
...eli faktat tässäkin on hakusessa tosi pahasti.
EU AIR: ILTASATU Air Europa kokiksesta.

Matkustajia pyörtyili lennolla - Lentoyhtiö: "Toipuivat juotuaan kokista"
Matkustajia pyörtyi hajun takia Air Europan lennolla UX433 Barcelonasta Tel Aviviin, kertovat koneessa olleet. Brittilehti Daily Mail kertoo, että matkustajat ja henkilökunta menivät paniikkiin, kun useat matkustajat pyörtyivät lennolla Barcelonasta Tel Aviviin. Koneessa oli lähes 200 matkustajaa. Matkustajat kertoivat Israelin medialle lennon jälkeen, että koneessa oli leijallut koko neljän tunnin lennon ajan bensankatku.

Koneessa olleiden mukaan henkilökunta oli mennyt hysteeriseksi, kun matkustajia oli alkanut pyörtyillä. Myös lääkäriä oli kuulutettu matkustajien seasta. - He eivät antaneet ihmisten nousta ja mennä vessaan, koska he olivat huolissaan, että lisää ihmisiä pyörtyisi, matkustaja kertoo...Lentoyhtiö ei raportoinut ongelmista lennolla ja lento laskeutui aikataulun mukaan. Matkustajien mukaan tilanne oli paljon pahempi. Eräs koneessa ollut nainen kertoo, että hän oli pyörtynyt ja tullut tajuihinsa, kun hänen päälleen oli kaadettu vettä.
16.3.2015 klo 06.20 iltalehti fi/matkajutut/2015031319352189_ma.shtml
  ---
    Trafin ilmailujohtaja Pekka Henttu: ...Ettei lentokoneen ohjaamossa ole juurikaan käyty keskusteluja.

    - Yhdessä koneen lentoradan kanssa tämä viittaa siihen, että lentäjät ovat olleet tajuttomia ainakin osan aikaa, Henttu sanoi. Hänen mukaansa koneen liuku ei kuitenkaan ollut jatkuvaa, vaan se oli muutaman kerran jäänyt vähäksi aikaa tietylle lentokorkeudelle. Keskiviikkona Ranskan liikenneministeri Ségolène Royal tarkensi, että turmakoneen mystinen lento yhteyden katkeamisen jälkeen oli kestänyt ainakin 18 minuuttia, ei kahdeksaa, kuten tiistaina kerrottiin.
__________________________________

Ihmeellinen kytkin: kolmiasentoista ihmekytkintä puidaan ympäri maailman. Miksikö? Todennäköisesti siksi koska tässä koneessa ei ollut sellaista ... Aamulla Barcelona kentällä otetun ohjaamon kuvassa näkyy kännykkä joka laitettu jälkikäteen (?) Maailmankuulun kytkimen päälle. Se pitääkin asetella siihne peitoksi taiten - ettei se putoa. Niinpä tällä häivekännykällä tukena on lehtiö...

Panelin LOCK-asennon fontti on photosopattu. Jaa miksikö. Veljekset kuoloo ellei saa valehdeltua.

http://kuvapilvi.fi/k/yJjB.jpg


http://kuvapilvi.fi/k/yJj8.jpg

---

Tunink
Muutenkin hauskaa, että muutamat viimeaikaiset onnettomuudet ovat menneet samalla kaavalla: Hätäviestiä ei tule, lentäjät ei ehdi sanoa juuri mitään ja kone tuhoutuu TÄYSIN.

* Näyttää tosiaan siltä, että USA armeijan, IAEA poliisien suurin ongelma on sama kuin Kurskin ydinsukellusveneen tuhossakin. Ettei AINOAKAAN TODISTAJAA YDINTUHOISTA JÄÄ.  TVO:lla tämä on muuten varmistettu koko laitoksen ulkopuolella odottavilla KONEPISTOOLIMIEHILLÄ ja SUPO Vuojoelta 17km päästä suljettavilla sähköisillä teräsovilla, panssarilaseilla ja 10 000V sähköteurastusaidoilla.
Kaikki teksteissä esiintyvät väittämät, laskelmat ja päätelmät ovat AMATTIMAISTA 30v TVO/ASEA YDINALAN SISÄPIIRIN kokemuksen käsialaa.

Yhtenevälsyydet todelisten, dokumentoitujen tapahtumien, oikeiden matemaattisten kaavojen tai muiden todennettujan faktojen kanssa ovat niinikään TÄYSIN TOTTA.

Handuusi

Suksi nyt jo vittuun, ja anna rauha turmassa kuolleille.
Before you can see the light, you must die.