News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Liiga

Started by Kastori, Thu 10.09.2015 00:28:29 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Örtzi

Suljettu liiga on syöpä. Sama olisi lopettaa tämä pelleily kokonaan.  :kahvi:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

maija

Quote from: Örtzi on Tue 22.03.2016 08:51:54 (UTC+0200)

Jep, edelleen samaa mieltä. Suljettu liiga laskee kiekon tasoa pitkässä juoksussa ihan varmasti.

Örtzi

Quote from: maija on Tue 22.03.2016 09:12:19 (UTC+0200)
Quote from: Örtzi on Tue 22.03.2016 08:51:54 (UTC+0200)

Jep, edelleen samaa mieltä. Suljettu liiga laskee kiekon tasoa pitkässä juoksussa ihan varmasti.
Kabinettinousujen jälkeen mua henkilökohtaisesti on aika vähän kiinnostanut koko paska. Tähän päälle vielä tuomaritoiminnan linjattomuus ja mielivaltaisuus, niin oikeasti, mitä järkeä tässä koko hommassa on? Ammattitaidottomien pyrkyreiden pyörittämä pelleily.  :kahvi:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

maija

Isot seurat määräilee ja pienet koittaa sinnitellä mukana.

E:
http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-2000001142950.html

Marjamäki on tulevana maajoukkuevalmentajana varsinaisessa kultapoika-asemassa.  :kahvi:

Poslari

Voi meetvursti ressukkaa! Enpä nyt vielä Atun ekalla kaudella odottanut edes näin hyvää menestystä.Vielä jatketaan Turussa playoff kiekkoa ainakin yhden kerran!
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

Pyöveli

Oli kyllä jännästi sanailtu teksti, oli kaverin kansa samaa mieltä tai ei  :psycho: Ensin melkein hakkui ja sitten melkein kehui kärppiä ja sitten lopuksi kuitenki heitti,
että saakohan ne sittenkin tuomareilta ylimäärästä apua, jota tilastot ei tue mutta vähän tuntuu siltä.
Nyt kun miettii, niin onhan kärpät jo kauan roikkunu kärjen tienoilla ja bisnes luistanu. Ja hyvä pelitulos tekee rahaa ja se taas auttaa pelitulosta. Vituttaahan se jos ei kärppiä kannata  ::hihsmoke
TPS ei ole kyllä mikään pikkuseura, vaikka tuossa niin väitettiin ja tulostakin on tullu sen verran, että pitäis olla ihan tuttu ilmiö.

En oikein jaksa uskoa johonkin systemaattiseen ns. isompien seurojen suosimiseen käytännön tuomaritoiminnassa, kun ei sitä tilastoa sellasesta ole ja sellanen toiminta
todellakin olis jäljitettävissä. Sellanen myöskin näkyis ja tuntuis liigan ja joukkuiden maineessa raskaasti ja näin ollen lompakossa. Tuomarit on siitä hassuja otuksia, että ne on joko samaa mieltä sun kanssa tai väärässä, myönnän että Hifk on sellanen porukka vuodesta toiseen mun silmissä, että vähällä ne rotat pääsee, olipa tälle tunteelle pohjaa tai ei.
Jännän äärellä vuodesta 2007  :popper:

maija

No kyllä mun pitää sanoa, kun olen taas koko kauden telkusta seurannu matseja, jollen ole ollut hallissa, että tuo Rantasen arvio Marjamäen erityiskohtelusta tuomarien taholta pitää paikkansa.
Taidettiin meidän katsomoporukalla sitä juuri pari viikkoa sitten ruotia ja samaan päädyttiin.
Yhtään en Rantasesta tykkää, mutta nyt osui ja uppos.
Ja on Kärpät todella hyvä porukka, se on selvä.
Siks mua ainakin risoo, että tollasella "erityiskohtelulla" annetaan jonkun sortin lisäapua. Alkaa muistuttaa KHL:n touhuja.

Olin eilen em.syystä mielissäni, että Tepsukat vei pisteet. Muuten mulla ei ole enää omia suosikkeja, kun Saipa sukeltaa ilman Markkasta. ::hihsmoke

metuzalem

Quote from: Poslari on Thu 24.03.2016 21:17:04 (UTC+0200)
Voi meetvursti ressukkaa! Enpä nyt vielä Atun ekalla kaudella odottanut edes näin hyvää menestystä.Vielä jatketaan Turussa playoff kiekkoa ainakin yhden kerran!

Osoittaa sun ammattimaisuuden, jos ei odoteta joukkue tps:ltä mitään.......

Lassila, Tallinder, Nummelin, Malmivaara, Kallio, Perrin, Pare ja Spina.   Tolla porukalla ei luulis olevan muuta kuin suora pleijaripaikka ILMAN SÄÄLEJÄ.

Et usko ittekkään tohon pas¨kaan mitä jauhat.   

Selin ei vie teitä jatkoon eikä tulevaisuudessa mitaleille.   Pistä vaan munaajat biisi soimaan ja heti perään luu osteri kultti.

Hyvää kesää åbogiggeli.  Hieno tavoite pelit jatku vielä yhdellä. OOT  SÄ Kyl hjumoristi ehki enempi kuin Niittoaho tai Rauteen veljekset yhteensä. Voi Kiilin Lasse ja paskanen lippalakki
Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

Morgan

Quote from: maija on Fri 25.03.2016 16:01:46 (UTC+0200)
No kyllä mun pitää sanoa, kun olen taas koko kauden telkusta seurannu matseja, jollen ole ollut hallissa, että tuo Rantasen arvio Marjamäen erityiskohtelusta tuomarien taholta pitää paikkansa.
Taidettiin meidän katsomoporukalla sitä juuri pari viikkoa sitten ruotia ja samaan päädyttiin.
Yhtään en Rantasesta tykkää, mutta nyt osui ja uppos.
Ja on Kärpät todella hyvä porukka, se on selvä.
Siks mua ainakin risoo, että tollasella "erityiskohtelulla" annetaan jonkun sortin lisäapua. Alkaa muistuttaa KHL:n touhuja.

Olin eilen em.syystä mielissäni, että Tepsukat vei pisteet. Muuten mulla ei ole enää omia suosikkeja, kun Saipa sukeltaa ilman Markkasta. ::hihsmoke

Johan tämä näkyi viimekauden pleijareissa, ehkä kaikkein räikeimmin Kärpät - Jyp sarjassa....mm silloin parvaljakko Nyholm ,Rantanen tätä aprikoi, täytyy sanoa etten kyllä aina minäkään suklat tämän kaksikon juttuja, mutt kyllä joissain asioissa ne puhuu jopa järkeviä
Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview