News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Iltapäivälehdet ja muut uutisotsikot vol. 9

Started by Señorita iCola, Tue 06.10.2015 17:12:13 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Juku=

Pahimmat tilanteet olen kokenut kun venäjän kilvissä olevat ökyautot ohittelevat miten sattuu...  Saa siinä kieli keskellä suuta ajella piennarta

Me first (rules of traffic)

=Juku=

Me first (rules of traffic)

jta

Quote from: =Juku= on Sat 13.02.2016 23:02:47 (UTC+0200)
Pahimmat tilanteet olen kokenut kun venäjän kilvissä olevat ökyautot ohittelevat miten sattuu...  Saa siinä kieli keskellä suuta ajella piennarta
Joo muutaman kerran saanu jarrutella kun puskurit melkein napsuu yhteen kun palaavat eteen. Joskus miettiny että jostain hommata pitkät kilvet niin sais törttöillä ihan rauhassa.  :psp:

paavo

Nyt olen alkanut varomaan näillä kapeilla teillä vataantulijoita talvella.
Tällä kylällä on kopsahtanut kun ainakin toinen on ajanut liian keskellä.

Nyt ajelen ekaa kertaa talvikelissä noita kinttupolkuja täällä, työt on vienyt sinne.
Kaaharit ja naiskuskit oikoo mutkissa ja ajavat muutenkin keskemmällä tietä, mulla on leveä paku ja peilit
ulottuvat ulommas, saa olla tarkkana.

paavo

Täällä on paalutehdas, iso muovituotetehdas, iso romuliike ja vaikka mitä noiden teiden varsilla.
Raskasta liikennettä on paljon, mutta ne osaa mennä aika hyvin kun tuntevat tien ja ovat varovaisia.

jta

Joskus ihmetyttää tuo että miksi helvetissä pitää perustaa joku tehdas jonku luontopolun varteen.  :psycho:

paavo

Mä en tiedä miksi, huvittaa kun keskellä ei mitään, huonojen teiden varrella on.
https://www.grahampackaging.com/   tämä.

Iso laitos tuokin ja juuri laajentaneet pirusti.

paavo

Siihen on tehty uusi ja pramea 200m oikotie oikein valaistuna. Muuten on maalaisteitä.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview