News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Postaa kun ostat jotain tavaraa osa 3

Started by paavo, Fri 20.05.2016 21:14:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Siru=

Quote from: jta on Tue 01.11.2016 14:42:47 (UTC+0200)
Tänään käytiin hakemassa norttoni. Siis tuo virusohjelma eikä moottoripyörää.
Oujee, mä varmaan 10 vuotta olen sillä suojannut tietsikat.   Helppo ja luotettava.   Ainut miinus on se ettei kivijalkakaupasta saa sitä pelkkää avainta vaan amerikasta halutaa lähettää pahvipakkaus Suomeen.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

=Lutris=

minikokoinen puhalluslamppu  ::osmoke
ja kirpparilta kourutaltta 1,25€ ja jojo 0,10 €
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

jta

Quote from: =Siru= on Wed 02.11.2016 08:40:59 (UTC+0200)
Oujee, mä varmaan 10 vuotta olen sillä suojannut tietsikat.   Helppo ja luotettava.   Ainut miinus on se ettei kivijalkakaupasta saa sitä pelkkää avainta vaan amerikasta halutaa lähettää pahvipakkaus Suomeen.
Yli 10 vuotta on itellä jo norttonia takana. Kerran ollu äh-secure eikä toiste tule. Pitäis joskus tutustua tuohon sähköseen uusintaan että sais tuon pelkän avaimen. Tuntuu kyllä vähän hölmöltä käydä kaupasta ostamassa käytännössä pahvilaatikko.  :psycho:

=Siru=

Quote from: jta on Wed 02.11.2016 14:52:40 (UTC+0200)
Yli 10 vuotta on itellä jo norttonia takana. Kerran ollu äh-secure eikä toiste tule. Pitäis joskus tutustua tuohon sähköseen uusintaan että sais tuon pelkän avaimen. Tuntuu kyllä vähän hölmöltä käydä kaupasta ostamassa käytännössä pahvilaatikko.  :psycho:
F- secundaa peusteltiin muka paremmilla ominaisuuksilla mitä Norton ja jos ottaa bisnesversion alkaa automaattinen laskutus, ei tarvii erikseen uusia.  Hohhoijaaa.. mutkun mä olen lempeä pertsoonallisuus enkä halunnut loukata myyjäparkaa.

Donkey

Quote from: =Siru= on Wed 02.11.2016 14:59:49 (UTC+0200)
Quote from: jta on Wed 02.11.2016 14:52:40 (UTC+0200)
F- secundaa peusteltiin muka paremmilla ominaisuuksilla mitä Norton ja jos ottaa bisnesversion alkaa automaattinen laskutus, ei tarvii erikseen uusia.  Hohhoijaaa.. mutkun mä olen lempeä pertsoonallisuus enkä halunnut loukata myyjäparkaa.
Pakko oli Nörttönistä luopua kun rupes herjaamaan itteensä viirukseks, eikä asettunu päivityksellä saatikka uudelleenasennuksella. :psp:
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

jta

:psycho: Äh-secure taas aikanaan löi omat päivityskanavansa kiinni kun luuli että ne oli takaoveja.  ::hihsmoke

paavo

Mulla äh on ollut paras, vannon sen nimeen. Luurissakin on se.

paavo

kengät
akkurälläkkä
timanttilaikka
lehtipuhalli
ruuveja
led valaisin

Quick Reply

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview