Postaa kun ostat jotain tavaraa osa 3

Started by paavo, Fri 20.05.2016 21:14:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoP

Quote from: paavo on Fri 28.04.2017 20:41:18 (UTC+0300)
Ihan mielenkiinnosta, missä vaiheessa huomasit kiinnostuksesi Opeliin? :tilpe:

Hankala kysymys  :serlokkismoke: En oikein tiedä. Kai se perittyä, kun porukoilla on ollut ko. automerkkiä aika kauan. Toisaalta olen kyllä ollut kiinnostunut enemmän tai vähemmän aina vanhemmista autoista ihan merkkiin katsomatta. Ja kaikesta mikä pitää ääntä ja siinä on vähintään yksi liikkuva osa  :psp: Joskus parikymppisenä tuli vanhempia Opeleita harrastaviin piireihin vähän tutustuttua ja ehkä se sieltä asti on enemmän ohjautunut siihen että helppo osata yhdestä merkistä enemmän kuin kaikista jotain.

Tuohan ei kyllä ole harrasteajoneuvoikäinen edes. Varaosiksi oli tarkoitettu, kun vetää väärästä päästäkin, mutta katotaan mikä kohtalo sille tulee  :jepso:
Make tea not love

paavo

IsoP

Ehkä se altistuminen on monen taudin taustalla. Joissain taudeissa tulee allergia eikä voi sietää sitä mille on altistunut ja joissakin vaikutus on juuri päinvastoin. En kyllä koe tätä sairastumista ongelmaksi millään tavalla  :jepso:
Make tea not love

jta

Eihän alkoholistikaan tunne sairauttaan ongelmaksi.  :psp: Vaan joo mikäpäs mä olen mitään sanoon... ::hihsmoke

IsoP

Quote from: jta on Sat 29.04.2017 21:55:08 (UTC+0300)
Eihän alkoholistikaan tunne sairauttaan ongelmaksi.  :psp: Vaan joo mikäpäs mä olen mitään sanoon... ::hihsmoke

Tämä on kyllä totta  :psp:
Make tea not love

paavo

Mä en halua yhtään enempää ongelmia kuin on pakko. Kalja on hyvää ja koneissa sekä autoissa koetan hakea varmatoimisuutta ja vältella rassaamista.

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

paavo

Jep, eikä aika riitä edes kunnon ylläpitoon.
Katsastukset ja huollot ulkoistettu.

IsoP

Vanhojen autojen kanssa touhuaminen  ja niillä ajaminen on harrastus eikä niistä ole ajatus hakea sen enempää tienestiä kuin ongelmiakaan  :jepso: Uudemmat autot ei vain sytytä yhtään. Ehkä ne viimeiset mielenkiintoiset tehtiin 90-luvulla, mutta pääosin ovat 70-luvulta tai sitä vanhempia. Niissä on vielä jotain persoonallisuutta ja niitä vois harrastaa paljon enemmänkin jos olis aikaa  :jepso: Vaihtasin käyttöautonkin johonkin museoautoikäseen jos olis vähän enemmän aikaa ylläpitää.

Tuo viimeisin ostos oli vain siksi että oli tarkotus siirtää siitä alumiiniset venakopat Omppuun. Se on etuveto ja keppilootalla, eli eihän siitä itelle ajoautoksi edes ole :psycho: Toisaalta Vectraksi ihan kiva 180hv kuutosmoottori ja hyvä varusteet. Alusta käyty täysin läpi ja mm. uretaanipuslat jokapaikassa. Siitä vain lähti ennen meille tuloa muutamalla tonnilla erikoisempia osia kuten Irmcherin korisarjat ja peilit, sekä tuplaxenonajovalot jollaisia on maailmassa viisi paria  :jepso: Ne pitäis korvata vakio-osilla ja se nyt ei ole iso juttu. Ja jos siihen päädyn niin velipoika sen tekee kun se noita uudempia ja väärästäpäästävetäviäkin harrastaa  :jepso:
Make tea not love

paavo

Kyllähän mun mielessä kummittelee chevy van, jos vielä hommaisi sellaisen mutta uudemman.
Eläkeharrastukseksi. :think:

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview