Postaa leffasuosituksia tänne

Started by jiidee, Sat 12.08.2006 12:55:40 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

jalkapuoli

kotimainen Kalteva Torni tuli katsottua  (Suosalo esittää aikas hyvin mielisairasta äijää )
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Tieko

12 angry men (valamiesten ratkaisu)
kaikkien aikojen paras oikeussalidraama ja nykyisten esi-isä on jokaisen leffafanin katottava

http://imdb.com/title/tt0050083/
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

nahkaparturi

Luoja armahtaa, minä en
erinomainen spagettilänkkäri, Terence Hillin ja Bud Spencerin varhaisempia leffoja, joka on vähän "vakavampi" kuin myöhemmät enemmän komediaksi vääntyvät länkkärit, tosin ainakin sillä dvd:llä minkä mie hommasin, oli kyllä vähän heikompu kuvanlaatu, mutta ei se itse elokuvaa himmennä
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

furioso

Quote from: nahkaparturi on Fri 11.05.2007 14:31:11 (UTC+0300)
Luoja armahtaa, minä en
erinomainen spagettilänkkäri, Terence Hillin ja Bud Spencerin varhaisempia leffoja, joka on vähän "vakavampi" kuin myöhemmät enemmän komediaksi vääntyvät länkkärit, tosin ainakin sillä dvd:llä minkä mie hommasin, oli kyllä vähän heikompu kuvanlaatu, mutta ei se itse elokuvaa himmennä
spagettilänkkärit on parhaita.. :good:

Betonishamaani

Quote from: furioso on Fri 11.05.2007 17:13:41 (UTC+0300)
Quote from: nahkaparturi on Fri 11.05.2007 14:31:11 (UTC+0300)
Luoja armahtaa, minä en
erinomainen spagettilänkkäri, Terence Hillin ja Bud Spencerin varhaisempia leffoja, joka on vähän "vakavampi" kuin myöhemmät enemmän komediaksi vääntyvät länkkärit, tosin ainakin sillä dvd:llä minkä mie hommasin, oli kyllä vähän heikompu kuvanlaatu, mutta ei se itse elokuvaa himmennä
spagettilänkkärit on parhaita.. :good:
Hill ja Spencer  :mosh:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:




nahkaparturi

Quote from: Tuomari on Fri 11.05.2007 18:57:03 (UTC+0300)
Quote from: furioso on Fri 11.05.2007 17:13:41 (UTC+0300)
Quote from: nahkaparturi on Fri 11.05.2007 14:31:11 (UTC+0300)
Luoja armahtaa, minä en
erinomainen spagettilänkkäri, Terence Hillin ja Bud Spencerin varhaisempia leffoja, joka on vähän "vakavampi" kuin myöhemmät enemmän komediaksi vääntyvät länkkärit, tosin ainakin sillä dvd:llä minkä mie hommasin, oli kyllä vähän heikompu kuvanlaatu, mutta ei se itse elokuvaa himmennä
spagettilänkkärit on parhaita.. :good:
Hill ja Spencer  :mosh:
Corbucci ja Leone :mosh:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy


Nuuka

9. Komppania on paras Neuvostoliiton ja Afganistanin sodasta kertova leffa jonka olen nähnyt. (Samalla myös ainut, mutta sehän on vain sivuseikka.) Aika paljon lainauksia Full Metal Jacketista ja muista jenkki leffoista, mutta toteutus on erinomainen ja muutenkin erittäin viihdyttävä pätkä. :good:
Meinasin laittaa itselleni sigun, mutta sitten en keksinyt siihen mitään hauskaa niin en laittanutkaan. :jepso:

sirith

Quote from: Nuuka on Sun 13.05.2007 16:44:39 (UTC+0300)
9. Komppania on paras Neuvostoliiton ja Afganistanin sodasta kertova leffa jonka olen nähnyt. (Samalla myös ainut, mutta sehän on vain sivuseikka.) Aika paljon lainauksia Full Metal Jacketista ja muista jenkki leffoista, mutta toteutus on erinomainen ja muutenkin erittäin viihdyttävä pätkä. :good:

Tätä täytyy kompata. Leffa oli yllättävän laadukas ja esitteli aika karua menoa harvinaisesta aiheesta (Afganistanin sodasta ei tietääkseni oli kovin montaa? pätkää tehty).

Nuuka

Quote from: sirith on Tue 15.05.2007 09:39:50 (UTC+0300)
Quote from: Nuuka on Sun 13.05.2007 16:44:39 (UTC+0300)
9. Komppania on paras Neuvostoliiton ja Afganistanin sodasta kertova leffa jonka olen nähnyt. (Samalla myös ainut, mutta sehän on vain sivuseikka.) Aika paljon lainauksia Full Metal Jacketista ja muista jenkki leffoista, mutta toteutus on erinomainen ja muutenkin erittäin viihdyttävä pätkä. :good:

Tätä täytyy kompata. Leffa oli yllättävän laadukas ja esitteli aika karua menoa harvinaisesta aiheesta (Afganistanin sodasta ei tietääkseni oli kovin montaa? pätkää tehty).
Juu, tämä on ainut jonka tiedän. :jepso: Kohta varmaan alkaa tuolta jenkkilän suunnalta pukata kunnon sankaritarinoita terrorismin vastaisesta sodasta, mutta sehän onkin sitten jo eri konflikti. :think:
Meinasin laittaa itselleni sigun, mutta sitten en keksinyt siihen mitään hauskaa niin en laittanutkaan. :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview