News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Postaa kun teit jotain hyödyllistä

Started by jiidee, Fri 18.08.2006 01:07:21 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Faapio

Koko viikonlopun tuusannu lasten kanssa, kaupassa käyntiä, saunomista, puiden kantamista, tiskaamista, siivoomista, ruoanlaittoa jne..
"Otan silmälasit pois päästäni ja katson ulos. En näe mitään."

Diver

Faapio

Diver

Faapio

nyyyps

Muutaman viimesen päivän aikana korjailtiin työkaverin kanssa diskovaloja. Yks stairville ehjäytyi, yks kopteri ja babystariaki olis pitäny korjata, mutta ku sen otti katosta alas ja aukas pöydälle niin pim se toimi. Muunsteriin vaihettiin tuuletin, oli joku saakelin neropatti tehtaalla päättäny, että tuulettimet lyyään poppareilla kiinni, ja siten saadaan kertakäyttöseksi. Ei muuta ku poralla uhkailemista ja ruuveilla uus tuuletin paikalleen.
Se helkatin iso laaseri, joka oli sen näkönen, ettei sitä edes uskalla avata, oli loppujen lopuksi se kötöstys, jossa oli kaikkein yksinkertasin vika. Johdosta piti ottaa pätkä pois, ja teippipatentit helvettiin, kutistesukkaa liitoksen päälle; oikein mainiosti oli edellisellä "korjauksella" iskeny kipinää johdosta moottorin runkoon. Sisältäki putsattiin se toosa, ja huomattiin, että jos ollaan kaukaa viisaita, niin vaihetaanpa tuo yks huonon näkönen johto. Joo kannattihan se, kun oli palanut, ja kahella säikeellä sokeripalassa kiinni. Vaihoin sen kärtsää ottaneen sokeripalanki.

Nyt on voittajahiilis.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

tilpehööri

Be safe at night, sleep with a nurse

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Faapio

Siivosin, tiskasin, laitoin ruokaa, kävin kaupassa, kannoin puita ja laitoin pönttöuuniin tulet. Näin työpäivän perään. ::smoke

Diver

Laitoin toisen pesällisen palamaan, vittu että oli kylmänä kämppä ::nsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview