News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Kuinka kauan pokeforum nurin?

Started by peter, Tue 03.01.2006 22:32:34 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Janis Petke

Häh?! Pitääkö tähän kirjoittaa jotain?

sirith

nenaontelo

Quote from: sirith on Tue 22.05.2007 19:37:17 (UTC+0300)
Uusi foorumi pystyyn sitten vaan  :aatu:
Kuka maksaa ::nsmoke Suomesta ei hostia löydy jossa pokeforum pysyisi kuukauden pari kauemmin ::nsmoke Ei ole yhtään tiedossa paljon poke vie liikennettä :think: Hosti pitäisi löytää ja miten maksu onnistuu plääh... ei mulla ole luottokortteja tai paypalli ym tilejä :think: Tuskin tilisiirto noihin onnistuu.

Yleensähän kun noita tilaa pitää maksaa se vuosi kerralla... ei mulla ainakaan ole sijoittaa ~150€ heti tuohon :blink: Ellen väärin muista finpoke träkkeri maksettiin ihan kk kerralla peter voi vahvistaa... :think: Mutta eriasia mistä sellasen löytää  :think:

Sitte toinen asia olikos järkevää ulkomaalaiselle hostille perustaa foorumia kun voisi poke träkkerinkin väsätä ja sinne foorumit räpeyllys ym... :think:

Tai sitte annetaan hommat vaan olla :psp:

sirith

Quote from: Kärsämöinen on Tue 22.05.2007 20:50:04 (UTC+0300)
Kuka maksaa ::nsmoke Suomesta ei hostia löydy jossa pokeforum pysyisi kuukauden pari kauemmin ::nsmoke Ei ole yhtään tiedossa paljon poke vie liikennettä :think: Hosti pitäisi löytää ja miten maksu onnistuu plääh... ei mulla ole luottokortteja tai paypalli ym tilejä :think: Tuskin tilisiirto noihin onnistuu.

Yleensähän kun noita tilaa pitää maksaa se vuosi kerralla... ei mulla ainakaan ole sijoittaa ~150€ heti tuohon :blink: Ellen väärin muista finpoke träkkeri maksettiin ihan kk kerralla peter voi vahvistaa... :think: Mutta eriasia mistä sellasen löytää  :think:

Sitte toinen asia olikos järkevää ulkomaalaiselle hostille perustaa foorumia kun voisi poke träkkerinkin väsätä ja sinne foorumit räpeyllys ym... :think:

En ole näihin asioihin itse ollenkaan perehtynyt, mitä nyt vierestä seurannut, kun tätä hommaa ollaan kelailtu erinäisissä yhteyksissä.
Olisiko niillä, ketkä tästä hommasta enemmän tietävät antaa mahdollisesti perusinfoa: mitä maksaa, millä tavalla maksut hoidetaan, mikä olisi suht "rauhallinen" paikka (ulkomaalainen) jne.  :think:

nenaontelo

Quote from: sirith on Tue 22.05.2007 21:19:17 (UTC+0300)
Quote from: Kärsämöinen on Tue 22.05.2007 20:50:04 (UTC+0300)

En ole näihin asioihin itse ollenkaan perehtynyt, mitä nyt vierestä seurannut, kun tätä hommaa ollaan kelailtu erinäisissä yhteyksissä.
Olisiko niillä, ketkä tästä hommasta enemmän tietävät antaa mahdollisesti perusinfoa: mitä maksaa, millä tavalla maksut hoidetaan, mikä olisi suht "rauhallinen" paikka (ulkomaalainen) jne.  :think:
Ensin pitäisi fucukselta saada backupit (opalla kun on kuukauden vanha) fucuksella on ihan uusi :jepso: Sitte pitäisi selvittää paljon foorumi vie liikennettä ja paljon tilaa tarvitaan. Ellen väärin muista tietokannan koko oli lähemmäs gigan yli 500mb ainakin ::osmoke Eli ei ihan sieltä edullisimmasta päästä ois se meiän mahdollinen tuleva mesta... :sorry:

Sir Sika

Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

nenaontelo

Sir Sika

Oon tehnyt asioita
kuin olla tikareita
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Sir Sika

Oon tehnyt asioita
kuin olla tikareita
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview