Yleistä Linux keskustelua

Started by Akselii, Tue 03.01.2006 22:54:05 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mitäs linux distribuutiota pojjaat käytätte?

Gentoo
5 (3.8%)
(K)ubuntu
70 (52.6%)
Suse
9 (6.8%)
Slackware
1 (0.8%)
Mandriva
6 (4.5%)
Debian
9 (6.8%)
Fedora
4 (3%)
Red Hat
3 (2.3%)
Linux from scratch
0 (0%)
Jotain muuta
26 (19.5%)

Total Members Voted: 83

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Löylyttäjä

Quote from: omglolnoob on Fri 24.09.2010 10:00:32 (UTC+0300)
Istuuko Huawei siihen säätämättä?
Ysiin istuu, Debianista en tiedä :jees:
8 perustu vanhaan ubuntuun ja siinä ei toiminu, sitä aikasemmissa pitäs sitten kanssa toimia :jees:

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Masa

Quote from: Löylyttäjä on Fri 17.09.2010 15:19:17 (UTC+0300)
Quote from: Masa on Tue 07.09.2010 18:44:33 (UTC+0300)
Mint9:iä olen pari päivää taivuttanut tahtooni, asentumaan työkaverin vanhaan läppäriin.

Liian helppoa ei ole ollut, kun kyseessä on vanha Amilo ja Nvidian näytönohjain.
Osaavalle varmaan iisi juttu, mut eilen aloin vasta tutustumaan Linuxin hienoon ja ihmeelliseen maailmaan  ::hihsmoke
Pitäis itelle päivittää kanssa tuo ysi :jees:

Ubuntu pohjaset(mitä Mint:kin on) ei tosiaankaan ole niitä kevyimpiä käyttiksiä pyörittää. Tosin Ubuntusta taitaa joku kevyt-versio olla :think:
Tänään olen jälleen tuota työkaverin läppäriä säädellyt, jotta sais toisen monitorin käskytettyä tuohon rinnalle.

Onnistuin tappamaan Linuxin. Kone on nyt totaalisen juntaarissa :huraa:

Josko huomenna kokeilis asennella tuon Mintin lite-version tuohon ja kokeilis uusiks  ::hihsmoke
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Löylyttäjä

Quote from: Masa on Mon 11.10.2010 21:21:24 (UTC+0300)
Mint9:iä olen pari päivää taivuttanut tahtooni, asentumaan työkaverin vanhaan läppäriin.

Liian helppoa ei ole ollut, kun kyseessä on vanha Amilo ja Nvidian näytönohjain.
Osaavalle varmaan iisi juttu, mut eilen aloin vasta tutustumaan Linuxin hienoon ja ihmeelliseen maailmaan  ::hihsmoke

Ubuntu pohjaset(mitä Mint:kin on) ei tosiaankaan ole niitä kevyimpiä käyttiksiä pyörittää. Tosin Ubuntusta taitaa joku kevyt-versio olla :think:
Tänään olen jälleen tuota työkaverin läppäriä säädellyt, jotta sais toisen monitorin käskytettyä tuohon rinnalle.

Josko huomenna kokeilis asennella tuon Mintin lite-version tuohon ja kokeilis uusiks  ::hihsmoke
:blink:
Ite sain sen pelaamaan tuhdista humalatilasta huolimatta :psycho:

Masa

Quote from: Löylyttäjä on Mon 11.10.2010 23:03:29 (UTC+0300)
Quote from: Masa on Mon 11.10.2010 21:21:24 (UTC+0300)

:blink:
Ite sain sen pelaamaan tuhdista humalatilasta huolimatta :psycho:
Ei tuossakaan muita ongelmia ole, mutta tuo jeesuksen vanha Nvidian näytönohjain aiheuttanee harmaita hiuksia  :lach:
Muuten kone pelailee pirun hienosti, tai siis pelas ennen kuin aloin tuota näyttistä tahtooni pakottamaan  :lach:

Lexa

Mä aikoinaan koitin kovasti nVidia Geforce 6600 GT:llä - en millään saanu toimimaan DVI:n kautta. Vain VGA:lla pelas...
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Masa

Taidan joutua luovuttamaan tuon työkaverin läppärin kanssa. Kovo on paskana, ei suostu alustumaan kunnolla  :kerpele: :kerpele:

Tuota kovon rikkumista on jo jonkin aikaa herjaillu startin yhteydessä  :jees:

Dakota

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview