Mille tyhmälle repesitte?

Started by omglolnoob, Fri 25.08.2006 22:09:57 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Elikkäs mille tyhmille asioille repesitte Silloin Joskus? Nimenomaan sellaisille, joille ei yleensä edes naurahdeta.

Itse äsken nauroin vedet silmissä, kun koira makas lattialla. Sitten sieltä kuulu prööp kun se pieras pienen sievän pierun, kattoi takapuoltansa, nuuskaisi ja aivasti, nousi paikalta, meni pari askelta taakse päin, nuuski ja aivasti uudestaan ja lähti sitten pois.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Susey

Koulussa pudotin "vähän" väsyneenä kynän lattialle, ja sitä noukkiessani putosin itsekin penkiltä.

Repesin.

Ja nyt koko luokka kohtelee minua kuin mielenvikaista! :parku:

kenny

Quote from: omglolnoob on Fri 25.08.2006 22:09:57 (UTC+0300)
Elikkäs mille tyhmille asioille repesitte Silloin Joskus? Nimenomaan sellaisille, joille ei yleensä edes naurahdeta.

Itse äsken nauroin vedet silmissä, kun koira makas lattialla. Sitten sieltä kuulu prööp kun se pieras pienen sievän pierun, kattoi takapuoltansa, nuuskaisi ja aivasti, nousi paikalta, meni pari askelta taakse päin, nuuski ja aivasti uudestaan ja lähti sitten pois.

:lach:   noi on kyl parhaita kun lemmikit touhuu jotain omiaan   :jepso:

paavo

Minä puin koiralle koko kerraston päälle.

Ei se ollu millänsäkän, iso metsästyskoira.

kenny

Quote from: kulli paavo on Fri 25.08.2006 23:20:04 (UTC+0300)
Minä puin koiralle koko kerraston päälle.

Ei se ollu millänsäkän, iso metsästyskoira.

:lach:   ei sattuis kuvia olemaan tapauksesta 

paavo

No kun siitä on 25 vuotta aikaa.

Minua harmittaa, ettei silloin kuvattu kaikkia toilailuja. Niitä olisi kiva katsoa nyt.

kenny

Quote from: kulli paavo on Sat 26.08.2006 00:02:03 (UTC+0300)
No kun siitä on 25 vuotta aikaa.

Minua harmittaa, ettei silloin kuvattu kaikkia toilailuja. Niitä olisi kiva katsoa nyt.

ihan varmaan   :jepso:

jiidee

Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

RK62

pelaieln tuolla netissä pelejä ja puhe hommisssä pitäis joskus laitta nauhots pääälle .kaikkea mahdollista juttua tulee varsinkin näin perjantaisin... :psycho:

-

Koirille saa usein nauraa. tässä eräskin piski pisti viimeisen päälle ranttaliksi kun sitä kaytettiin pesussa vasten tahtoaan,( harvemminhan ne vapaaehtoisesti menevät pestäväksi) kyllä oli talon joka matto mytyssä.
Sai nauraa hampaat verille.  ::hihsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview