News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Ei niin turvallisia "kuskeja" !

Started by PerjantaiPuli, Fri 01.09.2006 10:54:14 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PerjantaiPuli

Iltalehdessä oli artikkeli :

Kiinalaisen koiran kokemukset auton ratissa saivat nolon lopun, kun turre ohjasi autonsa vastaantulijoiden kaistalle ja kolaroi Hohhotin kaupungissa Sisä-Mongoliassa, kertoi kiinalainen uutistoimisto Xinhua tiistaina.

Koiran omistanut nainen perusteli lemmikkinsä päästämistä rattiin sillä, että erittäin älykäs karvaturri oli aina osoittanut suurta kiinnostusta emäntänsä autoilua kohtaan. Lopulta nainen nosti koiran syliinsä ja pani murren käpälät ratille, hoitaen itse polkimien painelun  :angry: :angry: :angry:

Ihmettelin tuossa eniten sitä, kuka sen naisen on päästänyt siihen kuskinpenkille  ::hihsmoke

Nää meni astetta pidemmälle ja ilman naista .  En oo sovinisti ( toim.huom)

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

jalkapuoli

eihän sitä aina tiedä kuka siellä ratin takana  on ,mutta on tuo ainakin aika erikoinen tempaus koiralta !! :lach:
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

ranta-jorma

:lach:

Vuosia sitten oli kymppiuutisten loppukevennyksessä autoa ajava koira, sille oli tehty jatkopalikat jarru- ja kaasupedaaleille, muistaako kukaan muu?
Hopeinen kuu luo merelle siltaa.....

Diver

Quote from: ranta-jorma on Fri 01.09.2006 11:12:31 (UTC+0300)
:lach:

Vuosia sitten oli kymppiuutisten loppukevennyksessä autoa ajava koira, sille oli tehty jatkopalikat jarru- ja kaasupedaaleille, muistaako kukaan muu?

:nopsu:

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Kastori

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview