Mitäs porukka pelaa?

Started by Pulsee, Sun 22.01.2006 21:01:25 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thrash

Quote from: Tanjii on Thu 03.07.2008 16:06:03 (UTC+0300)
Tietokoneella en osaa juurikaan pelata muuta kuin pasianssia...Enkä kyllä oikein kerkeäkkään.. äijä kun tulee duunista ni valtaa koneen ja pelailee jotain prkelen sotapelejä.. mutta Nintendo ds:llä ja psp:llä pelailen sitäkin enemmän.. rakastan kaikenlaisia tasohyppelypelejä...  ::lsmoke
Mun hermot ei kestä niitä ::osmoke

morkkis

Arsemaisteri

Quote from: Thrash on Thu 03.07.2008 16:49:49 (UTC+0300)
Quote from: Tanjii on Thu 03.07.2008 16:06:03 (UTC+0300)
Tietokoneella en osaa juurikaan pelata muuta kuin pasianssia...Enkä kyllä oikein kerkeäkkään.. äijä kun tulee duunista ni valtaa koneen ja pelailee jotain prkelen sotapelejä.. mutta Nintendo ds:llä ja psp:llä pelailen sitäkin enemmän.. rakastan kaikenlaisia tasohyppelypelejä...  ::lsmoke
Mun hermot ei kestä niitä ::osmoke
Nintendo DS ja siihen ne ihme muokkaukset jolloin sillä pystyy pelaamaan myös GBA:n rommeja  :drool:
Olisi kyllä aika parsautta.

Arathon

Quote from: Arsemaster on Tue 24.06.2008 17:31:52 (UTC+0300)
Quote from: morkkis on Tue 24.06.2008 00:04:35 (UTC+0300)
Quote from: Arathon on Mon 23.06.2008 14:42:09 (UTC+0300)
COD ykköstä pelaan taas, ku alko tekemään kauhiasti mieli
mä pelaan samaa oon siin ihme kohdas ku pelataan venäläisillä :blink: ja hermot menee kerra tultiin kattoo et onks kaikki ihan hyvin ku huusin tääl yksinäni
ja toisen kerran tultiin sanomaan et ei sitä hiirtä tarvii hakata pöytään
Se venäläisten versio "normadian maihinnoususta" on kyllä hanurista, muuten tuo venäläisten "kampanja" oli minusta parempi kuin se brittien  :think:
Stalingradhan oli koko pelin paras juttu  :jepso: Muutamaa tehtävää piti munkin yrittää pari kertaa ku pelasin. Brittikampanjassa ainakin se rekkajuttu ja se stukien ampuminen oli hankalimpia. neukuilla tai jenkeillä ei ollut mitään niin pahoja.

Ja voihan ne tehtävät pelata uudestaan sieltä tallennuksista.

EDIT: niin ja nyt pelaan diablo kakkosta
Tule hyvä kakku.

Sceme

Neponen

"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Arathon

Yritin tossa saada Guild Warsia taas koneelle, mut joku juttu kusee nyt tossa mun asemassa ku ei pelitä
Tule hyvä kakku.

Lexa

Kaivelin kaapeista ja netistä vanhoja DOSsille tehtyjä seikkailupelejä, ja niitä tässä olen testaillut. :jepso:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Josse

Assassin´s creed tuli ostettua peeceelle. On muuten vitun sekavat valikot ja kontrollit, en saanu peliä es lopetettua muuten ku tehtävien hallinnasta. Kaikin puolin ärsyttävä kokemus ensivaikutelmalta mutta koitethan vielä ku vähän vitutus laskee.
WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview