News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Mitäs porukka pelaa?

Started by Pulsee, Sun 22.01.2006 21:01:25 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Neponen

Tankkipelissä kokeilin 8.9 test serveriä ja siellä cruisailin Maus vaunulla. Kyllä on hauska vehje.

-Camo maali (Mausilla on olematon camo arvo, joten maali on vain kosmeettinen lisä)
-Camo verkko (ei mitään hyötyä)
-räjähde suojavarustus (SPG vaunuja ja HE-ammuksia vastaan hyvä)
-parempi lataus (ehdoton saksalais heavy vaunuissa)
-105 oktaanista bensaa (Maus liikkuu liukkaammin joten tämäkin ehdoton tarvike)
-sammutin (105 oktaaninen syttyy tuleen herkästi)
-korjaus sarja (vastapuoli ampuu teloihin)

Eilis ilta meni kun jahtasin Waffle E-100 vaunuja ja brittien kuoleman tähtiä. Maus on parhaimmillaan kun ampuu kultaa ja HE-ammuksia. AP välttää joihinkin vaunuihin. Waffle ampuu 6-4 ammuksen lippaallisia ja siinä on automaattinen lataus. Fiksuinta on ampua HE-ammuksia kohti vohveleita.

Maus on pelkkää armoria ja Hp:tä kun taas Vohveli on tarkkuuta ja tulivoimaa. Nää kaks on kuin yö ja päivä. Vohveli vastaan Maus ottelu päättyy Test servulla yleensä Vohvelin voittoon.

Saksalle on muten tulossa liuta uusia tankin tuhoajia.

Marder II (tier 3) (oli saatavilla ennen muinoin mutta WG nerfas ja poisti valikoimasta kokonaan) (ok)
Marder (tier 4) (ok)
Boxi (tier 5) (ok)
Dicker max klooni (tier 6) (porukan heikoin lenkki)
Dicker max klooni isompi versio (tier 7) (ok)
Rheinmetallin vohveli (tier 8) (loistava)
Vohveli 4 (tier 9) (melko hyvä)
Vohveli (Tier 10) (test servun suosikki)
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

PajakkiVasseli.com

Mitä minä noita mauseja vastaan oon pelannut,niin onhan tuo nyt ihan perseestä.Löytys parikin videon pätkää jossa Tier VII Type-62:lla vien tuommosta ihan sata nolla.Ja mitä nyt muuten lukemattomia tappoja Tier IX ja X tankeilla. :psycho:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Neponen

Quote from: IsoPasseli on Tue 15.10.2013 16:34:42 (UTC+0300)
Mitä minä noita mauseja vastaan oon pelannut,niin onhan tuo nyt ihan perseestä.Löytys parikin videon pätkää jossa Tier VII Type-62:lla vien tuommosta ihan sata nolla.Ja mitä nyt muuten lukemattomia tappoja Tier IX ja X tankeilla. :psycho:

Onhan Maus melko turha vehje verrattuna muihin mutta Maus sentään on tyylikäs. :jees:
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

PajakkiVasseli.com

Quote from: Neponen on Tue 15.10.2013 17:55:07 (UTC+0300)
Quote from: IsoPasseli on Tue 15.10.2013 16:34:42 (UTC+0300)

Onhan Maus melko turha vehje verrattuna muihin mutta Maus sentään on tyylikäs. :jees:
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Susey

PajakkiVasseli.com

Susey

Donkey

Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

Kiljutron

Quote from: joku muu yksinkertainen on Wed 02.10.2013 11:51:53 (UTC+0300)
niin että kaatuilu ei tule takaisin  :think: Voisi tietysti koittaa jos ottaisi takas vain osan lisäosista.

Borderland 2 on vienyt kaiken vapaa-ajan lähiaikoina. Ihan kiva kun aseiden teho on kasvanut nyt hyvin nopeesti.
Asensin osan lisäreistä takas ja peli toimi taas ilman kaatuilua. Melkein kaikki varusteetkin säilyi.  :think:

Susey

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview