Mitäs porukka pelaa?

Started by Pulsee, Sun 22.01.2006 21:01:25 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Susey

En minäkään, pysty edes kauhuleffoja kattomaan. Kokeillaas mitä yöunet näyttää tuon jälkeen :psp:

paavo

Susey

Hyvin toimii. Äänet ei pelaa ollenkaan ja heti ekassa tehtävässä spawnasin jonkun perkeleen roskiksen sisään enkä voi liikkua :lach:

Susey

Nyt se rupesi toimimaan, äänet ja pelikin

NOPE NOPE NOPE NOPE NOPE

Katotaas toiste :lach:

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

morkkis

Quote from: Susey on Sun 26.10.2014 21:26:06 (UTC+0200)
En minäkään, pysty edes kauhuleffoja kattomaan. Kokeillaas mitä yöunet näyttää tuon jälkeen :psp:
Oon tavallaan kateellinen koska mulle ei tuu mieleen yhtään peliä/elokuvaa, jota katsoessa olisin pelännyt. En nyt laske mitään säikähtelyjä mukaan, koska varmaan kaikki säikähtää jos yhtäkkiä kuuluu vitun kova ääni.

Kiljutron

dragon age origin.. on ollut positiivinen yllätys. Mukava huomata että pelissä kuolee helposti jos ryhtyy hölmöilemään.  :pokeri:

Lisäksi sitten planetside, robocraft ja pitkästä aikaa world of tanks.  :alokas:

morkkis

Kiljutron

Quote from: Anneli on Mon 27.10.2014 11:30:17 (UTC+0200)
Pelasin portal 2 cooppina. oli kivaa.
Se on tosi hyvä peli. Ei oo kyllä mitään uudelleenpeluuarvoa.  :bonjour:

Susey

Quote from: Anneli on Mon 27.10.2014 11:24:32 (UTC+0200)
Quote from: Susey on Sun 26.10.2014 21:26:06 (UTC+0200)
Oon tavallaan kateellinen koska mulle ei tuu mieleen yhtään peliä/elokuvaa, jota katsoessa olisin pelännyt. En nyt laske mitään säikähtelyjä mukaan, koska varmaan kaikki säikähtää jos yhtäkkiä kuuluu vitun kova ääni.
Itse en osaa katsoa mitään peliä ulkopuolisena vaan eläydyn aina ihan liikaa, minkä takia ei kauhupelien pelaamisesta tule yhtikäs mitään. Leffoissa vähän sama homma, riippuen toki miten tökeröstä kurasta on kyse. :jees:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview