News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Mitäs porukka pelaa?

Started by Pulsee, Sun 22.01.2006 21:01:25 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Arsemaisteri

Ei helvetti... armeijan käymisestä oli apua Operation Flashpointin pelaamisessa  :shock:
Käytän intissä opetettuja kikkoja ihan huomaamattanikin tuossa pelissä. Nyt vasta hoksasin, kun olen päässyt campanjan tehtävät läpi paljon nopeammin kuin ennen  ::osmoke
Nyt on jotenkin todella sekava olo. Eli jotain oli tullut opittua senkin 6kk aikana. Pelottavaa.

eegens

sirith

Odai

Nuuka lähti ilmeisesti metsään, ja käsittääkseni tämän viikonlopun siellä niin turhaan huutelette.  :jepso:

eegens

Arsemaisteri

Rupesinpa sitten pelaamaan taas yhtä PC:n roolipeli "klassikkoa", eli Arcanum Of Steamworks & Magick Obscura  :jepso:
Ihan hyvä RPG peli on, vaikka grafiikka nyt on vähän vanhanaikaista vaikka se ei kyllä minua haittaa ollenkaan. Tämän jälkeen seuraava RPG peli jonka aion korkata on Planescape Tornment. Hyvin on ainakin itselläni kesäksi tekemistä vaikka ei töitä saisikaan  ::hihsmoke

Anki86

nyt on kyl jääny pc pelaaminen vähemmälle...mut jos nyt jotain pelaisin niin varmaanki settlerssiä tai GW:tä...eipä juurikaan oo pelejä pc:lle...vaikka sillä onki paras pelata..XD..mut konsolilla oon ny pelannu Guitar Hero 2 xbox360... ::hihsmoke
que sera sera

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview