News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Räkäkänniset naiset.

Started by Kastori, Tue 03.10.2006 22:57:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ovatko erittäin humalaiset naiset

mahdollisuus
22 (43.1%)
ärsyttäviä
41 (80.4%)
vittumaisia
19 (37.3%)
viehättäviä
1 (2%)
ainoa vaihtoehto
9 (17.6%)
muutamaa drinkkiä vaille valmiita
16 (31.4%)
pistettävä lähtemään
9 (17.6%)
pitkäveteisiä
7 (13.7%)

Total Members Voted: 51

Kastori

Quote from: Diver on Wed 04.10.2006 15:58:33 (UTC+0300)
Quote from: Kastori on Wed 04.10.2006 15:53:12 (UTC+0300)
yleensäkin miesten ärsyttävin kännipiirre on ylenpalttinen tappelunhaluisuus ja voimien näyttäminen.. ei nyt kaikilla mutta joskus..

Yhdyn  :oho:, itse en koskaan haasta riitaa, enkä koskaan ole tappeluun joutunutkaan.  ::hihsmoke
sama.. pari kertaa menny väliin.. mutta itte en oo haastanu koskaan..

L D

Varmaan vähän kaikkia noita riippuen illasta ja omasta kunnosta  :think:
"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"

jalkapuoli

Quote from: kulli paavo on Wed 04.10.2006 06:33:54 (UTC+0300)
Ärsyttäviä ja mahdollisuus.
Jos itse olen kunnon kännissä, ei yleensä haittaa vastapuolenkaan känni.
tai riippuu päivästä  !!
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Masa

Räkäkänniset naiset on jollekulle mahdollisuus, mutta ite oon sitä mieltä, että ihan kiva, jos naisen kans pystyy juttelemaankin jotain järkevää. Kyllä tuolla baarissa niitä räkä poskella olevia baariruusuja kulkee, mutta sellainen on mielestäni lähinnä vastenmielistä.
Kyllä se kertyoo usein ihmisestäkin jotain, jos ittensä kovin huonoon kuntoon ryyppää.
::hihsmoke
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Lexa

Quote from: Masa on Fri 06.10.2006 08:10:11 (UTC+0300)
Räkäkänniset naiset on jollekulle mahdollisuus, mutta ite oon sitä mieltä, että ihan kiva, jos naisen kans pystyy juttelemaankin jotain järkevää. Kyllä tuolla baarissa niitä räkä poskella olevia baariruusuja kulkee, mutta sellainen on mielestäni lähinnä vastenmielistä.
Kyllä se kertyoo usein ihmisestäkin jotain, jos ittensä kovin huonoon kuntoon ryyppää.
::hihsmoke

Masa tekee tuntoa. (Masa makes sence. ::hihsmoke)

Pitkälti samoilla linjoilla. Ei se mitään jos joku on vähän humalassa,
mutta kunnon räkäkänni ei ole kovin seksikästä... :nopsu:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Masa

Jep jep. Olen usein sanonut jätkäporukassakin, että se on vähän niinkuin jokotai, että joko sitä juodaan viinaa tai sitten pokataan naisia.
Niitä kahta ei pidä sekoittaa keskenään, koska siitä ei mitään hyvää seuraa koskaan.
Ite kylläkin olen viime vuosina keskittynyt tuohon viinan juontiin, koska olen onnellisesti parisuhteessa. ::hihsmoke
Kyllä sitä on joskus joutunut tilanteeseen, jossa on tuntenut jotain kaveria kohtaan myötähäpeää, koska ei sälli ole itsekään tajunnut humalaltaan, mitä on tekemässä.
Kyllä se toimii toiseenkin suuntaan. Ei ne naisetkaan tykkää hulluna juovuksissa olevista miehistä, jotka sitten kaljat rinnuksilla yrittävät baarissa tehdä itseään tykö.
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

paavo

Tosi asiaa joka sana.
Kaikki tuo ylläoleva on koettu eri muodoissaan.
Osaan liittyy jälkimorkkis ja  joskus on aamulla selvittyä ollut oikein mukavaa "saaliin" kanssa.

Nykyään ei ole hinkua eikä tarvista saalistukseen. Kunhan maistellaan hapanta, enkä enää ole järin kiinnostunut ravintolaan menostakaan, olen kai tullut sisäsiistiksi...

Dufalax

Entisenä taksikuskina voin sanoa puhtain mielin jotta känniset naiset ne on maailman vittumaisimpia ihmisiä...(ei saa tietenkään yleistää mutta...)
Jos baarissa ei käy flaksi nii suharin syy, jos kaatuu pakkasella kenen syy taas ja jos vain vituttaa nii "AHA" suharille voi purkautua ku sen on pakko kuunnella eikä pääse karkuun niinku oma ukko...
Kyllähän sieltä vilkkuu kaikkee kivaa hameen alta ja toppien sisältä mutta kun raukat saisivat suunsa puhtaaksi ja kiroilun/haukkumiset puoleen nii jepulisjee :good:
Ne on vaan niin prinsessoja vaikka jäivät ilman...

sori avautuminen :sorry:
Sick bastard...   
Teeppä itte sama...

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview