News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Postaa katsottuasi jonkin leffan

Started by Nuuka, Sun 15.10.2006 02:05:06 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

caseih

Ystävä on kun pillu,vaikka et näe sitä niin aina se on mielessä

morkkis

pusher  mua on alkanu vituttaa suunnattomasti ne jenkkien tehostemättö leffat.. toi oli ihan kiva tanskalainen elokuva vähän niiku vaihteeks
house of 1000 corpses rob zombien esikoisteos mun ymmärtääkseni paikoitellen outo mut huumori pelasti paljon  :jees:

The Änes

Quote from: morkkis on Mon 03.08.2009 00:43:17 (UTC+0300)
pusher  mua on alkanu vituttaa suunnattomasti ne jenkkien tehostemättö leffat.. toi oli ihan kiva tanskalainen elokuva vähän niiku vaihteeks
house of 1000 corpses rob zombien esikoisteos mun ymmärtääkseni paikoitellen outo mut huumori pelasti paljon  :jees:
Aivan loisto leffa  :good:
Kannattaa kattoo myös Devils Rejects, on jatko-osa tuohon ja aivan loistava. :jepso:
Zombien leffoja ymmärtää huomattavasti paremmin jos on nuoruutensa kuunnelu White-/ Rob Zombieta :mosh:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

morkkis

Quote from: Burz on Mon 03.08.2009 00:45:27 (UTC+0300)
Quote from: morkkis on Mon 03.08.2009 00:43:17 (UTC+0300)
Aivan loisto leffa  :good:
Kannattaa kattoo myös Devils Rejects, on jatko-osa tuohon ja aivan loistava. :jepso:
Zombien leffoja ymmärtää huomattavasti paremmin jos on nuoruutensa kuunnelu White-/ Rob Zombieta :mosh:
mä lainasin ton jatko-osan kaverilta :jepso: mä oon kyl nähny sen pariin otteeseen mut pakko kattoo nyt taas ku ostin ekan

The Änes

Noi on kyllä aivan loisto kokonaisuus :jepso:
morkkishan on alkanu laatu leffoja, mistäs kaikesta tässä on ny ollu puhetta; Cradle of fear, 1000 corpses, devils rejects, donnie darko :drool:
Sitte ku vielä otat kalenteriis sen että katot vähintään pari kertaa vuodessa ennen ryypylle lähtöä Fear & Loathingin niin alat kuulostaan meikäläiseltä iällä 18-20 ::hihsmoke
Tai no kyllä vähän vieläkin, eikä niin vähääkään, samat leffat edelleen, nyt olis mielessä tilata zombien verso Halloweenista, mihin se on muuten tekemässä jatkoa :bounce:

morkkis

Quote from: Burz on Mon 03.08.2009 00:55:13 (UTC+0300)
morkkishan on alkanu laatu leffoja, mistäs kaikesta tässä on ny ollu puhetta; Cradle of fear, 1000 corpses, devils rejects, donnie darko :drool:
Sitte ku vielä otat kalenteriis sen että katot vähintään pari kertaa vuodessa ennen ryypylle lähtöä Fear & Loathingin niin alat kuulostaan meikäläiseltä iällä 18-20 ::hihsmoke
Tai no kyllä vähän vieläkin, eikä niin vähääkään, samat leffat edelleen, nyt olis mielessä tilata zombien verso Halloweenista, mihin se on muuten tekemässä jatkoa :bounce:
fear & loathingistä puheen ollen meinasin pistää tilaukseen sen tänään :blink: jostain syystä jäi ::nsmoke puolustukseksi voin varmaan sanoa että luin kirjan johon elokuva perustuu pari päivää sit :jees:

edit.ai niin perkele se halloweenkin pitäis hommata hyllyyn

The Änes

Quote from: morkkis on Mon 03.08.2009 01:00:32 (UTC+0300)
Quote from: Burz on Mon 03.08.2009 00:55:13 (UTC+0300)
fear & loathingistä puheen ollen meinasin pistää tilaukseen sen tänään :blink: jostain syystä jäi ::nsmoke puolustukseksi voin varmaan sanoa että luin kirjan johon elokuva perustuu pari päivää sit :jees:
Fear & Loathing on kans yks niistä elokuvista mikä pitää kattoo pariin otteeseen. Täytys kans lukasta tuo kirja jossain välissä.
Samoin kun tarvii nähdä vielä joskus nämä kaksi elokuvaa:
http://www.imdb.com/title/tt0479468/
http://www.imdb.com/title/tt0376136/
:jepso:

morkkis

tredic

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview